Już 15 sierpnia startuje kampania wizerunkowa marki BLACK Energy Drink – najczęściej wybieranej przez konsumentów marki napojów energetycznych w Polsce.* Kampania, której motywem przewodnim jest hasło: BLACK - I MOŻESZ WIĘCEJ połączona jest z ogólnopolskim konkursem konsumenckim, w którym do wygrania jest m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem. –Black to energetyczny power, który wyzwala siłę do działania, mobilizuje i wyostrza zmysły, dzięki czemu możemy osiągnąć więcej. Chcemy zmobilizować naszych konsumentów do działania - najlepsi z najlepszych spotkają się z Mikem Tysonem i otrzymają zapas customizowanych puszek BLACK ze swoim wizerunkiem – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o. o.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.wskocznapuszke.pl i wysłać zdjęcie, będące dowodem na to, że z BLACK możesz więcej. Jesteś mocniejszy, bystrzejszy, mądrzejszy - masz więcej energii i ochoty na kolejne wyzwania.
Intensywna kampania reklamowa marki BLACK będzie miała charakter 360 stopni, obejmując swoim zasięgiem wszystkie media: telewizję, Internet, radio, prasę handlową, POSM i outdoor. Emitowane w TV spoty 30s, 15s i 8s będą pokazywały energetyczne działanie BLACK w aspiracyjnym i luksusowym świecie marki. Spoty będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach TV: TVP1, TVP2, TVN, Polsat.
Kampania WSKOCZ NA PUSZKĘ oraz konkurs konsumencki potrwają do końca września. Autorem kreacji kampanii jest agencja Bridge 2 Fun, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tank Production. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zentith Optimedia Group.
BLACK. I MOŻESZ WIĘCEJ!
tagi: Black Energy Drink , wyskocz na puszkę , kampania reklamowa ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...