Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
„Bądź mądry” – startuje nowa kampania Kompanii Piwowarskiej i polskiej blogosfery

Kampanie i Promocje

„Bądź mądry” – startuje nowa kampania Kompanii Piwowarskiej i polskiej blogosfery

Środa, 17 sierpnia 2016
„Bądź mądry” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska rozpoczyna nową akcję dotyczącą odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Komunikacja skierowana jest do kobiet w ciąży, kierowców i wszystkich dorosłych, którym zależy na tym, by nieletni nie sięgali po alkohol. Ideę kampanii promuje seria krótkich filmów z udziałem blogerów oraz specjalnie zaprojektowane, „odpowiedzialne” koszulki.
Kampania „Bądź mądry” bazuje na motywie popularnych memów, które kilka miesięcy temu podbiły Internet. Jednak tym razem osobami, na których warto się wzorować, są nie fikcyjne postaci, a znani blogerzy. Przesłanie jest proste: odpowiedzialna konsumpcja alkoholu oznacza bycie mądrym, a to z kolei jest po prostu modne. Poważny temat został przedstawiony w lekkiej, nieco żartobliwej i niebanalnej formie.

- Zdarza się, że z mediów słyszymy o negatywnych skutkach picia alkoholu przez kierowców, kobiety ciężarne czy młodzież. A to absolutnie nie jest nam na rękę! Bo piwo jest dla ludzi odpowiedzialnych – stanowczo wyjaśnia Klaudyna Polanowska-Skrzypek, kierownik ds. PR w Kompanii Piwowarskiej, i dodaje: W naszej akcji „Bądź mądry” podjęliśmy ten temat nieco inaczej – bez straszenia czy moralizowania, pokazując pozytywne wzorce.

Bądź jak… bloger
Dziesięciu przedstawicieli polskiej blogosfery wystąpiło w serii krótkich filmów, promujących odpowiedzialne spożycie alkoholu, które zostały udostępnione w ich kanałach social media – na Instagramie, YouTube czy Facebooku. Wykorzystując swój autorytet i popularność, szczególnie wśród młodych ludzi, blogerzy propagują nieprowadzenie samochodu po spożyciu alkoholu, rezygnację z alkoholu w ciąży oraz to, by nie ułatwiać niepełnoletnim dostępu do procentów.

Akcję wsparli:
  1. Adam Wiejak „Poszukiwacz” - http://bit.ly/MadryAdam
  2. Malwina Bakalarz - http://bit.ly/MadraMalwina
  3. Maciej Mazurek - http://bit.ly/MadryMaciek
  4. Michał Kopik - http://bit.ly/MadryMichal
  5. Mateusz Jasiński - http://bit.ly/MadryMateusz
  6. Natalia Tur - http://bit.ly/MadraNatalia
  7. Tomek Czajkowski -  http://bit.ly/MadryTomek
  8. Tomasz Saweczko - http://bit.ly/MadryFacet
  9. Marysia Górecka - http://bit.ly/MadraMarysia
  10. Michał Górecki - http://bit.ly/MadryMichalG
Koszulkowy manifest
Ważnym elementem kampanii są koszulki, w które ubrani byli blogerzy podczas kręcenia filmów. Specjalnie na potrzeby akcji zaprojektowano trzy wzory T-shirtów:

  1. dedykowany kierowcom, ze znaczkiem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” i hasłem: JESTEM MĄDRY I DOBRZE SIĘ PROWADZĘ – dla mężczyzn oraz JESTEM MĄDRA I DOBRZE SIĘ PROWADZĘ – dla kobiet,
  2. dedykowany wszystkim dorosłym, którzy nie popierają alkoholu w rękach nieletnich, ze znaczkiem „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” i hasłem: JESTEM MĄDRY, TRZEŹWY I PRZYSTOJNY – dla mężczyzn oraz JESTEM MĄDRA, TRZEŹWA I SEKSOWNA – dla kobiet,
  3. dedykowany przyszłym mamom, ze znaczkiem „W ciąży nie piję alkoholu” i hasłem: JESTEM MĄDRA I TO MI NIE CIĄŻY.
- Nasze koszulki bardzo spodobały się blogerom. Wierzymy, że dzięki zabawnym hasłom przypadną do gustu także wielu innym osobom, a ich nabywcy staną się naturalnymi ambasadorami ważnej idei – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek. – Każdy może przyłączyć się do kampanii „Bądź mądry” i zamanifestować poparcie dla postawy odpowiedzialnego spożywania alkoholu poprzez zakup koszulki. To właśnie sprawia, że ta akcja jest wyjątkowa.

Pod parasolem wspólnej idei
Warto wspomnieć, że odpowiedzialna konsumpcja to jeden z pięciu filarów strategii zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej, realizowanej pod nazwą „Postaw na piwo”. Firmie zależy na tym, by piwo było traktowane jako towarzysz miłych chwil i sposób na uprzyjemnienie czasu wolnego, by stanowiło naturalny wybór osób pijących umiarkowanie i rozsądnie. Z myślą o tym KP na opakowaniach piw, indywidulanych i zbiorczych, oraz w przekazach reklamowych umieszcza znaki odpowiedzialnościowe „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich”, „W ciąży nie piję alkoholu”. Ponadto od wielu lat prowadzi akcje skierowane do kobiet w ciąży, kierowców oraz wszystkich dorosłych, którzy troszczą się o to, by po alkohol nie sięgali nieletni. Nowa akcja „Bądź mądry” integruje wszystkie trzy odpowiedzialnościowe wątki.

Wzory koszulek na potrzeby kampanii zaprojektowała agencja Double Brand, zaś za koncepcję i realizację całości odpowiada agencja Szeri Szeri.

- Jestem niezmiernie dumny, że wspólnie z Kompanią Piwowarską zrealizowaliśmy tę akcję – ciekawą pod względem formalnym, ale także bardzo istotną w sferze przekazu. Blogerzy na co dzień piszący o zupełnie odmiennych rzeczach – macierzyństwie, gotowaniu, stylu życia, sporcie czy piwie – teraz połączyli siły i przemówili jednym głosem w ważnej sprawie. Ich osobiste historie nadały hasłu „Bądź mądry” wiarygodność i tchnęły w nie prawdziwe życie – mówi Wojtek Kardyś, pomysłodawca i koordynator projektu z ramienia Szeri Szeri.

Koszulki można nabyć na stronie http://koszulkowo.com/producenci/sklep-kp. Ponieważ Kompania Piwowarska dofinansowała ich produkcję, są dostępne w specjalnej promocyjnej cenie 20 zł.



źródło:kp.pl

tagi: Kompania Piwowarska , polska blogosfera , Bądź mądry , kampania odpowiedzialnościowa ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51