David Gaboriaud będzie promował nowe smaki Almette w TV (sponsoring), na opakowaniach, w internecie, podczas akcji degustacyjnych w galeriach handlowych oraz na materiałach przy półkach.
Będzie także spotykał się ze znanymi blogerami i przygotowywał z nimi pyszne kanapki i potrawy z Almette. Wsparcie nowych smaków Almette potrwa od maja do lipca i zagwarantuje dotarcie do 17 mln konsumentów.
W ramach wsparcia nowych smaków Almette przez najbliższe 2 miesiące producent zaprasza do Naturalnych stref Almette w 8 największych galeriach handlowych w Polsce. W strefie Almette będzie można wypróbować nowe produkty oraz otrzymać wiosenną niespodziankę w postaci bukietu warzyw skomponowanego ze składników naszych nowych serków.
Akcja degustacyjna startuje 13 maja w Poznaniu (Galeria Handlowa Avenida, dawne City Center, obok Dworca Głównego).
Harmonogram akcji w galeriach handlowych poniżej oraz na naszej stronie www: https://www.almette.pl/nowe-smaki/
tagi: Hochland Polska , Almette , David Gaboriaud ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...