Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Kampania Albedo dla Schauma Nature Moments
Jak namówić konsumenta, aby ten zmienił swoje przyzwyczajenia i sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo – wizerunkową, wyraźnie wskazującą na jego zalety. Takie mechanizmy wykorzystała marka Schauma, wprowadzając na rynek nową sublinię szamponów i odżywek Nature Moments. Za pomysły i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing.
Budowanie i komunikowanie przewag konkurencyjnych oraz mocnych stron produktu jest absolutną podstawą wszystkich działań związanych z jego launchem. To one wyznaczają charakter tworzonego contentu oraz rodzaj kanałów komunikacji i to dzięki nim kreujemy określone reakcje oraz odczucia odbiorców. Zintegrowanie tych działań z mechanizmami wsparcia sprzedaży decyduje często o sukcesie rynkowym produktu. Warto jednocześnie pamiętać, że pomysły dotyczące promocji danego artykułu muszą odpowiadać na bieżące potrzeby i oczekiwania konsumentów. Na takich założeniach opiera się kampania Schauma Nature Moments. Premierę nowych kosmetyków do pielęgnacji włosów z tej linii połączono z loterią konsumencką, w której nagrodami były rodzinne wycieczki do czterech krajów, nawiązujących swoją charakterystyką do składu kosmetyków – Grecji (oliwki z aloesem), Prowansji (lawenda z ziołami prowansalskimi), Portugalii (miód z opuncją), Chorwacji (maliny z olejem słonecznikowym). Efekt skojarzeń wzmacniał key visual akcji, w którym nawet nagrody dodatkowe, ekskluzywne walizki podróżne, odnosiły się do składu produktów i kolorystyki opakowań. Płaszczyzną komunikacji były punkty sprzedaży oraz promocyjny landing page.
– W gnającym wciąż do przodu, przesyconym nowymi technologiami i elektroniką świecie, coraz częściej poszukujemy kontaktu z naturą, będącą wytchnieniem dla nas i naszych bliskich. Dzięki loterii promującej Schauma Nature Moments świat natury jest na wyciągnięcie ręki. A z każdym otwarciem butelki możemy przenieść się do miejsc, o których tak bardzo marzymy! – wyjaśnia Hanna Przybylska, Senior Account Manager z Albedo Marketing.
W całym procesie wprowadzania nowości na rynek, na każdym etapie opracowywania strategii, należy skupić się na insight’cie konsumenckim. Im bardziej zainteresujemy się tym, czego nabywca oczekuje od życia i od danej marki, tym większa szansa na to, że on zainteresuje się konkretnym produktem.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.