Odkryj radość sprzątania z nową propozycją zapachową rodem z perfumerii. Delikatny, kwiatowy zapach płynu Domestos Power Fresh Floral przeniesie Cię w świat natury. Czytaj więcej »
Odkryj radość sprzątania z nową propozycją zapachową rodem z perfumerii. Delikatny, kwiatowy zapach płynu Domestos Power Fresh Floral przeniesie Cię w świat natury. Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy rodzaj płynu uniwersalnego pod marką Floor o zapachu mydła marsylskiego. Jest to uniwersalny płyn do mycia podłóg, ścian i glazury z mydłem. Skutecznie usuwa zabrudzenia. Pozostawia piękny i przyjemny zapach mydła marsylskiego. Produkt zawiera aż 97% surowców pochodzenia naturalnego. Czytaj więcej »
Marka SIDOLUX® wspiera Polaków w sprzątaniu już 30 lat i z okazji swojego jubileuszu rozpoczyna działania komunikacje pod hasłem „Dobrze się sprząta razem!”. Oprócz działań PR-owych planowane są publikacje raportu przygotowanego wraz z agencją badawczą IRCenter. Czytaj więcej »
Domestos od teraz w bezpiecznej i wytrzymałej butelce, a jednocześnie przyjaźniejszej środowisku! Nowe butelki dostępne w linii płynów Domestos Przedłużona Moc, to krok w kierunku ograniczenia ilości plastiku zalegającego na wysypiskach – solidna jakość spotyka się z ekologicznym podejściem, butelka zawiera aż 30% plastiku z recyklingu. Czytaj więcej »
Po relaunchu, który polegał na dopasowaniu portfela produktowego do potrzeb dzisiejszego konsumenta, czas na kolejne kroki w marce APART. Tym razem zgodnie z polityką zrównoważonego rozwoju Grupa Kapitałowa Global Cosmed postanowiła przyjrzeć się produktom pod kątem ich wpływu na środowisko. Czytaj więcej »
Jeszcze 10 lat temu trudno było osobom zajmującym się CSR znaleźć i przedstawić opinii publicznej przykłady ekonomicznie uzasadniające wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju. Dziś ESG, szczególnie po przyjęciu przez Komisję Europejską Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) i nowego systemu raportowania niefinansowego, to coraz powszechniej zaakceptowana nowa... Czytaj więcej »
Produkty chemii gospodarczej, kosmetyki, artykuły higieniczne – w tych kategoriach producenci wykazują się bardzo dużą kreatywnością. Na rynku możemy znaleźć pozycje, które wykorzystują ekologiczne metody produkcji, oszczędzają nasz czas i zasoby naturalne czy też pomagają w codziennym funkcjonowaniu. Czytaj więcej »
Twoja skóra zasługuje na to, co najlepsze – każdego dnia. Aby na długo zachowała doskonały wygląd, firma Joanna sięga po sprawdzone składniki, które od wieków pomagają zadbać o piękno i zdrowie, a przy tym nadają ciału zachwycający zapach. Udoskonalone formuły kosmetyków z serii Sensual umożliwiają korzystanie z dobroczynnego działania m.in. olejku arganowego, oleju... Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy rodzaj płynu uniwersalnego pod marką Floor o zapachu mydła marsylskiego. Czytaj więcej »
Wakacyjna aura trwa! Wraz z początkiem września na terenie warszawskiej Elektrowni Powiśle, Sephora z partnerskimi markami szykuje wydarzenie, na którym nie może Cię zabraknąć! Poznaj szczegóły już dziś. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Czytaj więcej »
Twoja skóra zasługuje na to, co najlepsze – każdego dnia. Aby na długo zachowała doskonały wygląd, firma Joanna sięga po sprawdzone składniki, które od wieków pomagają zadbać o piękno i zdrowie, a przy tym nadają ciału zachwycający zapach. Udoskonalone formuły kosmetyków z serii Sensual umożliwiają korzystanie z dobroczynnego działania m.in. olejku arganowego, oleju... Czytaj więcej »
Zdaniem ekspertów na oparzenia słoneczne najbardziej narażone są osoby mające jasną karnację. W tym przypadku wystarczy nawet kwadrans nieostrożnej ekspozycji na słońce i już można poparzyć skórę. Oparzenia słoneczne zazwyczaj powstają na twarzy, na dekolcie, na plecach i na ramionach, a także w dolnej części brzucha oraz na wewnętrznej części ud. Oparzenie I stopnia... Czytaj więcej »
Zaprojektowany z myślą o wygodzie, ten produkt odmieni podejście do sprzątania. Niezależnie od tego, czy chodzi o wewnętrzne czy zewnętrzne partie toalety, spray ułatwi usunięcie kamienia w mgnieniu oka. Precyzyjne aplikowanie pozwala skutecznie pozbyć się problemów z trudno dostępnych miejsc. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą mieć kontrolę nad czystością swojej... Czytaj więcej »
Najnowszy wariant to zmysłowy Floral o woni kwiatów i pięknym, kuszącym różowym odcieniu. Przygotuj się na niezapomniane doznania! Te skuteczne w walce z kamieniem produkty idealnie nadają się do codziennego użytku. Ich delikatny, finezyjny zapach sprawi, że każde sprzątanie będzie czystą przyjemnością! Czytaj więcej »
W znanej już serii kosmetyków Power Man przybywa nowości. Specjalnie na sezon letni specjaliści z firmy Joanna stworzyli krem do depilacji opracowany z myślą o mocnym, męskim owłosieniu. Czytaj więcej »
DRAMERS wprowadza na rynek Brait Perfume Mist – nową linię odświeżaczy powietrza w formie mgiełki, pod marką Brait. To niezwykłe doświadczenie zapachowe podbije serca klientów i przeniesie odświeżanie domu na wyższy poziom. Czytaj więcej »
Program wolontariatu pracowniczego Henkla „Make an Impact on Tomorrow" (MIT) obchodzi swoje 25-lecie. Program wspiera zaangażowanie zarówno obecnych, jak i emerytowanych pracowników firmy w działania na rzecz lokalnych społeczności. Czytaj więcej »
Wakacje w pełni, zatem czas na atrakcje dla najmłodszych! Bohaterowie Czyściochowa zapraszają dzieci i ich rodziców na bezpłatne pikniki, które Rossmann organizuje w miastach i miasteczkach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Czytaj więcej »
DIX KOSTKA – 3D kulki do WC firmy Gold Drop, wersja duo. Kulki skutecznie poprawiają czystość i higienę muszli, neutralizują nieprzyjemne zapachy oraz doskonale zapobiegają odkładaniu się kamienia i osadu. Czytaj więcej »
W lipcu ruszyła kampania dziecięcej marki Bobini pod hasłem „Bobini bo kocham”. Skupia się ona na kosmetycznej części portfolio, eksponując jej walory – pielęgnację od pierwszych dni życia, hypoalergiczność, wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego. Czytaj więcej »
Najprościej osiągnąć pożądany efekt – sprzątając regularnie. Dotyczy to zarówno toalety, jak i pozostałych miejsc w domu. Nie bez znaczenia jest także wybór odpowiednich środków czyszczących i odświeżających. Czytaj więcej »
Jak dostrzec różnice i wybierać produkty ekologiczne – nie tylko z pozoru – wyjaśnia Magdalena Sułek-Domańska, Managerka ds. zrównoważonego rozwoju i relacji zewnętrznych, Global Cosmed Group. Czytaj więcej »
Branża kosmetyczna przygotowuje się do zmiany unijnych przepisów dotyczących alergenów w kosmetykach. Nowelizacja unijnego rozporządzenia wchodzi w życie już 16 sierpnia br. i jest odpowiedzią na pojawiające się coraz częściej uczulenia, zwłaszcza na składniki kompozycji zapachowych - podaje Prawo.pl. Czytaj więcej »
1 sierpnia 2023 Velvet CARE świętuje jubileusz 10-lecia i podsumowuje dekadę swojej działalności. W tym czasie spółka stale stawiała na rozwój zarówno mocy produkcyjnych, jak i skali dystrybucji w Polsce i zagranicą, udoskonalała oferowane produkty, wdrożyła strategię zrównoważonego rozwoju, a efektem tych działań jest szacowany na koniec 2023 roku prawie 6-krotny wzrost... Czytaj więcej »
Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy. Czytaj więcej »
W tym roku Sephora po raz pierwszy dołącza do grona partnerów Fest Festival. Na terenie Parku Śląskiego w Chorzowie szykuje strefę pełną atrakcji, z których wszyscy uczestnicy festiwalu korzystać będą mogli przez 4 dni wydarzenia – od 9 do 12 sierpnia. Sprawdź szczegóły już dziś! Czytaj więcej »
Płyny, kapsułki, proszki, żele do prania, a także środki do płukania czy odplamiacze, wybielacze i chusteczki zapobiegające farbowaniu – oferta środków do prania jest szeroka. Producenci oferują dużo więcej niż skuteczność produktu, rynek rozwija się w oparciu o innowacyjne formuły, piękne i długo utrzymujące się zapachy oraz ekologiczne i bezpieczne opakowania. Czytaj więcej »
12 czerwca 2023 w Centrum Bankowo Finansowym w Warszawie odbył się pokaz mody, na którym Maciej Zień i marka Perwoll pokazali, że można ubierać się modnie i dbać o środowisko. Wydarzenie uświetniła obecność gwiazd polskiego show-biznesu, które od lat wspierają projektanta. Czytaj więcej »
Bobini – kosmetyczna marka dziecięca – zyskała kolejne narzędzie wsparcia w postaci nowej strony internetowej. Czytelny układ i łatwa nawigacja, angażujące dla konsumenta treści, szerokie informacje o marce i produktach oraz dostępność dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych – to tylko kilka zalet wartych wymienienia. W trosce o komfort użytkowania przez osoby niedowidzące... Czytaj więcej »
Kategoria wędlin to głównie produkty codziennego spożycia...
Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions....
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w...
Rozmowa z Kamilem Piotrowskim – Managerem i Norbertem...
Jako Prezes Zarządu Intermarché, Maciej Ćwikliński stanie...
Perfetti Van Melle nabyła polską fabrykę gumy do żucia w...
Dynamika wzrostu cen w sklepach wciąż spada. Natomiast...
W 168 super- i hipermarketach w 113 miastach...
Transakcja obejmuje także przebudowę powierzchni biurowej...
Grupa spółek DANONE łączą siły z Akademią Leona...
Specjalistyczny sprzęt trafił na Oddział Rehabilitacji...
Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu po raz pierwszy w...
Ten wygodny kubek wyposażony jest w podziałkę, co ułatwia...
Owocowe herbatki z linii Herbaciany Ogród Herbapolu to...
Edycja limitowana, to nie tylko niezwykły smak, to także...
W kolekcji KAWA+ proponują wyjątkowe połączenie kawy z...
Tymbark wprowadza nową innowacyjną przekąskę dla...
Od pierwszego sklepu otworzonego w Szczecinie w 1995 roku po...
Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie...
Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...
Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem...
Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije...