Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Weź wodę nad wodę. Druga edycja wakacyjnej kampanii Żywiec Zdrój
Weź wodę nad wodę. Druga edycja wakacyjnej kampanii Żywiec Zdrój
Wtorek, 04 lipca 2017
Strefy z bezpłatnym internetem w 34 nadbałtyckich kurortach, 12 imprez na plaży oraz dedykowane ekspozycje przypominające o zdrowym nawodnieniu – to tylko niektóre z elementów letniej kampanii Żywiec Zdrój „Weź wodę nad wodę”, której druga edycja właśnie ruszyła. To kolejne działanie podejmowane przez lidera rynku wody butelkowanej w kierunku zwiększania świadomości Polaków na temat znaczenia odpowiedniej ilości wody w zdrowej, codziennej diecie.
Częstotliwość spożycia wody niegazowanej w Polsce jest coraz wyższa - już 64% Polaków sięga po nią codziennie lub prawie codziennie1. Szczególnie w okresie letnim, gdy wraz z temperaturami powietrza rośnie rónież pragnienie, to właśnie woda powinna stanowić większość wszystkich spożywanych przez nas płynów. Żywiec Zdrój, aby zachęcać Polaków do picia zdrowiej, podąża za nimi w stronę jednej z najpopularniejszej destynacji podróżniczej – na wybrzeże Bałtyku, oferując połączenie rozrywki, sportu i edukacji.
Lato z misją
Kampania „Weź wodę nad wodę” wpisuje się w misję marki Żywiec Zdrój: „Zachęcamy ludzi, by pili zdrowiej i jesteśmy po stronie natury”. Producent nie tylko zapewnia dostępność swoich produktów we wszystkich punktach wakacyjnych tras, ale podejmuje również działania edukacyjne w zakresie zdrowego nawodnienia. Jednocześnie edukacyjne elementy kampanii dostosowane są do charakterystycznej dla lata potrzeby odpoczynku, zabawy i luzu.
Zestaw plażowicza 2 w 1
W tym roku Żywiec Zdrój wychodzi naprzeciw wakacyjnym potrzebom plażowiczów i uruchamia strefy WiFi w nadbałtyckich miejscowościach, umożliwiając tym samym dzielenie się wakacyjnymi chwilami z bliskimi za pośrednictwem internetu. Kod do sieci konsumenci znajdą na etykietach dowolnej wody Żywiec Zdrój – producent zadbał, aby nie zabrakło jej w nadmorskich punktach sprzedaży.
Edukacja poprzez sport i zabawę
Przez całe wakacje plażowicze będą mogli skorzystać z atrakcji przygotowanych przez Żywiec Zdrój – zajęć fitness, toru do skimboardu czy siłowni na świeżym powietrzu. Zaplanowano także 12 wydarzeń dla całych rodzin, których ważnym elementem, poza sportem i zabawą, będzie edukacja w zakresie zdrowego nawodnienia. Największa marka wodna będzie także ponownie obecna na tegorocznym Jarmarku Dominikańskim. Żywiec Zdrój jako partner wydarzenia, nie tylko zapewnia wodę dla odwiedzających Jarmark – dla najmłodszych przygotowano również strefę edukacyjną oraz występy na scenie.
Butelka wody zawsze pod ręką
Na ten rok Żywiec Zdrój przygotował specjalną edycję wody niegazowanej w poręcznym opakowaniu 0,7l z dedykowanymi, humorystycznymi hasłami nawiązującymi do letnich aktywności. Producent zadbał o to, aby jego produkty były dostępne dla konsumentów na każdym etapie wakacyjnej podróży. Produkty marki dostępne są nie tylko na stacjach benzynowych i dworcach, konsumenci znajdą je również w sklepach, restauracjach i barach plażowych w nadmorskich kurortach. Nowy element tegorocznej edycji kampanii „Weź wodę nad wodę” stanowią reklamy kontekstowe przy prognozach pogody w internecie oraz komunikaty reklamowe wykorzystujące mechanizm geotargetowania.
1 Raport KPMG „Rynek napojów alkoholowych i bezalkoholowych w Polsce”, wrzesień 2016
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.