3 lipca wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy produkt w portfolio deserów WINIARY - Galaretkę Przezroczystą.
W ramach aktywności w mediach, w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim, (m.in. TVN, Polsat, TVP) w stacjach niszowych, a także na platformie VOD (Ipla, TVNplayer, Onet, Interia, Wp.pl i Edipresse) pojawi się spot wspierający wprowadzoną nowość.
30-sekundowy spot prezentuje i podkreśla główne zalety nowej galaretki – jej innowacyjność, przezroczysty wygląd, winogronowy smak i zaskakujący efekt podania.
Dodatkowo, nowy produkt wspierany jest kampanią reklamową prowadzoną na Facebook’u. Pojawią się krótkie filmiki prezentujące pomysły na zaskakujące desery z wykorzystaniem nowej galaretki.
Za przygotowanie spotu reklamowego do telewizji odpowiada agencja Publicis. Z kolei za przygotowanie filmików do internetu odpowiada agencja BiteMe concept. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu w ramach kategorii deserów WINIARY oraz zaprezentowanie konsumentom możliwości wykorzystania nowości w codziennej kuchni.