Ile ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na burgerku, a ile na żeberkach? Właśnie na takie pytania odpowiada kampania marki Kotlin. Miłośnicy ketchupu sprawdzają jego zastosowanie bez ograniczeń, ciesząc się swoim ulubionym Smakiem nr 1 w Polsce!* Kampania emitowana jest w największych polskich stacjach telewizyjnych.
Komunikacja w telewizji to nie wszystko, ponieważ trwa także świąteczna kampania Kotlina w Internecie. Na witrynie
www.ketchupy.pl jeszcze do 05 grudnia trwa konkurs dla konsumentów na najlepsze mikołajowe grafiki, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody – modne słuchawki, Kotlinowe selfie sticki oraz zestawy produktów marki! Na portalu
durszlak.pl z kolei odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się swoimi wyjątkowymi, ketchupowymi przepisami na „Smak nr 1”!
*Test produktu typu blind, zrealizowany wśród 807 konsumentów ketchupu w wieku 18-55 lat. Badanie przeprowadzono 01.2017 w miastach: Gdańsk, Toruń, Kielce, Lublin, Warszawa, Łódź, Poznań, Jasło. W badaniu testowano cztery najpopularniejsze marki ketchupów z wyłączeniem marek własnych sieci sklepów dyskontowych. Więcej na www.ketchupy.pl