Kreacja nowego spotu wykorzystuje motyw okocimskiego festiwalu, na którym piwowarzy, na dziedzińcu Browaru Okocim, wspólnie z uczestnikami celebrują nadejście lata. Bohaterem filmu jest Mariusz Karaś, piwowar z Okocimia, związany z browarem od 24 lat. Podczas festiwalu najważniejsze są radlery i ich smak - uczestnicy próbują wszystkich wariantów, mówiąc o swoich odczuciach i orzeźwiającym, piwnym i owocowym charakterze tych piw.
Jak mówi Mariusz Karaś, "Sercem radlera jest piwo – nasze Jasne Okocimskie". Zaś jego sekretem złota proporcja piwa oraz lemoniady z owoców. I to właśnie ona zapewniła marce uznanie konsumentów, a także złote medale na jednym z największych festiwali piwnych w Polsce, Chmielakach Krasnostawskich. Browar Okocim warzy kilka wariantów smakowych piw typu Radler – Radler z limonką, Radler Grejpfrut z limonką, Radler Limonka z owocami leśnymi oraz nowość tego sezonu Radler Truskawka z kwiatem lipy.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).
Nowy spot obejrzeć można pod linkiem:
https://youtu.be/7Ap1yJt1DEw