Dlatego twarzą kampanii „Orzeźwiająca strona Bourbona” został Grzegorz Łapanowski, który twier-dzi, że „żyje by jeść, gotuje, by żyć”. To właśnie on pokaże jak łączyć dania z Jim Beamem, a dokładniej - co „wrzucić” na grilla, by uzyskać doskonały duet smaków. Rezultaty tej współpracy już niedługo pokażemy światu, a tymczasem... zapraszamy na fan page Jim Beam Polska
www.facebook.pl/JimBeamPoland -Chcemy pokazać konsumentom jak łatwo łączyć jedzenie z Bourbon whiskey. Cieszę się, że do współpracy z marką Jim Beam udało nam się pozyskać jednego z najbardziej utalentowanych sze-fów kuchni - Grzegorza Łapanowskiego. Kampania już wystartowała, a kolejne wydarzenia tuż po rozpoczęciu lata - mów Edyta Sadowska - senior brand manager Jim Beam w Stock Polska.
Liczymy na Ciebie i Twoją ocenę! Będziemy monitorować sieć w poszukiwaniu hashtaga #orze-zwiającastronaburbona - jeśli chcesz nam coś powiedzieć lub ugotować: znajdziemy Cię! ;)
Za zakup mediów odpowiada agencja Rebelia Media.