Kampania ma na celu zapoznanie konsumentów z nowym produktem oraz zwrócenie uwagi na benefity innowacyjnego formatu opakowania. Jest spójna z kampanią regularnego Kanapkowego, gdyż wykorzystuje Charakterki, które znane są już konsumentom z poprzedniej reklamy. Kampania obejmie zarówno reklamę w TV, jak i szerokie wsparcie w internecie. Reklama będzie obecna na 530 portalach internetowych co gwarantuje około 27 mln wyświetleń i dotarcie do 10 mln użytkowników internetu. Spot telewizyjny (13 010 emisji ) zapewni 100 mln kontaktów z reklamą.
Nowy Hochland Kanapkowy Mini dostępny jest w trzech wariantach: w wersji ze smakiem Śmietankowym oraz miksem smaków – Śmietankowy i Ze szczypiorkiem oraz Śmietankowy i Z ogórkiem i koperkiem. Ten kremowy serek twarogowy produkowany jest z polskiego mleka, od krów karmionych paszami bez GMO, zachwyca intensywnymi składnikami, wyrazistym smakiem i wspaniałą konsystencją.
Reklamę oraz dedykowane animacje można zobaczyć na stronie
www.hochlandkanapkowy.pl