Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Bądź najlepszą wersją siebie z DrWittem!
Mając na uwadze fakt, jak ważne są w naszym życiu sport, aktywność fizyczna i troska o własny organizm, DrWitt wprowadza zmiany! Zmiany w ofercie, wizerunku i filozofii marki idą w parze z nową komunikacją. DrWitt, niczym motywujący coach zachęca do tego, by być aktywnym i stawać się najlepszą wersją siebie.
Potrzebę ruchu podkreślają wszyscy wkoło – eksperci oraz ci, którzy wiedzą to już z własnego doświadczenia. Coraz większa aktywność społeczeństwa, a co za tym idzie – rosnące zapotrzebowanie na napoje funkcjonalne, sprawiły, że DrWitt postanowił wejść w nową kategorię. Ten ruch wymagał dużych zmian w wizerunku i filozofii marki.
Nowy DrWitt holistycznie podchodzi do tematu zdrowia, a zasięg komunikacyjny wykorzystuje do promocji sportu. Marka staje się trenerem – couchem, który aktywnie wspiera konsumentów w byciu najlepszą wersją siebie. Zmiana widoczna jest w nowym logotypie: nowoczesne, geometryczne logo zachowuje czarno-białą kolorystykę, a zarazem ma funkcjonalny i sportowy charakter.
Zmienił się też wygląd opakowań. Soki i napoje z witaminami dostępne w 6 smakach powiązanych z konkretnymi funkcjami (Odporność, Uroda, Metabolizm, Witalność i Antyoksydacja) otrzymały nowoczesne etykiety z wyraźną informacją o składnikach aktywnych. Zmiany w obrębie identyfikacji wizualnej marki to sygnał, że stawia na ciągły rozwój.
Kolejnym na to dowodem jest dostępna od początku marca nowość: nowa linia DrWitt Vitamin Water. Wody witaminowe DrWitt mają pod zakrętką unikatową membranę, która zapobiega utlenianiu się witamin – dzięki temu zapewniają świeżą dawkę witamin i minerałów dokładnie w momencie konsumpcji. Dostępne są w pojemności 550 ml w trzech wariantach: Magnez, Selen i Cynk (Zero) i wzbogacone witaminami B6 i B12, niacyną, kwasem foliowym i pantotenowym oraz biotyną. To produkty bez konserwantów i sztucznych barwników. Witaminy i minerały użyte w DrWitt, oznaczone są znakiem Q-Blends i pochodzą od renomowanego europejskiego dostawcy DSM (organizacja o międzynarodowej działalności w zakresie ochrony zdrowia, żywienia i materiałów).
Zmianie towarzyszy również szeroka kampania reklamowa w Internecie i mediach społecznościowych. Dynamiczne spoty pokazują ludzi uprawiających najpopularniejsze w Polsce amatorskie dyscypliny sportów. Każdemu towarzyszy hasło marki: DrWitt, Bądź najlepszą wersja siebie!
Agencja odpowiedzialna za projekt logotypu: Agencja Well-Rounded Design Agencja odpowiedzialna za kreację kampanii: Agencja Brasil Agencja odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych: Agencja Zjednoczenie Wsparcie na poziomie analizy kategorii oraz badań konsumenckich: Agencja strategiczna Stratosfera Planowanie i zakup mediów: Maspex
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.