Nowości produktowe marki Spichlerz Rusiecki będą wspierane podczas kampanii TV pod hasłem „Do spiżarni i na stół”. Spójne i dopasowane przekazy marketingowe dotrą do konsumentów poprzez 10” spoty reklamowe w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach lokalnych i tematycznych. Reklamowe spoty będzie można zobaczyć również na platformie YouTube.
Działania reklamowe prowadzone będą równocześnie w Internecie w postaci kampanii displayowej w lokalnych portalach informacyjnych oraz wzmożonej aktywności marki w social mediach.
Planowane jest także wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej w postaci atrakcyjnych standów produktowych oraz reklama w prasie handlowej.
Producent: Pamapol S.A.
Marka: Spichlerz Rusiecki
Produkty: Smażonka na patelnię z mięsem i cebulą, Smażonka na patelnię z mięsem i ziemniakami, Smażonka na patelnię z mięsem i kaszą pęczak
Opakowanie: słój 340g
Strona www marki:
www.spichlerzrusiecki.pl