Rośnie świadomość konsumentów, która kieruje ich w stronę zdrowszych produktów, coraz bardziej doceniana jest też wygoda i oszczędność czasu. Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. Nowe produkty coraz częściej mają minimalistyczny design, producenci skupiają się na naturalności składników i chętnie je pokazują, podkreślają też najważniejsze funkcjonalne korzyści. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się nowe produkty – Almette bez laktozy, które są propozycją dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie.
Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska
tagi: Lekko , zdrowo , Jacek , Wyrzykiewicz , Hochland , Polska ,
Mlekpol wzmacnia struktury zarządzające. Z początkiem 2025...
Główny Urząd Statystyczny opublikował szybki szacunek...
Zbliżający się Sylwester 2024 zapowiada się spokojnie i...
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów...
Czy metoda kasowa uchroni firmy przed utratą płynności...
Od 1 stycznia 2025 roku minimalne wynagrodzenie za pracę...
Nie trzeba będzie już chodzić na pocztę, aby odebrać lub...
Zagrożeniem o największej wadze dla koniunktury w naszym kraju...