Rośnie świadomość konsumentów, która kieruje ich w stronę zdrowszych produktów, coraz bardziej doceniana jest też wygoda i oszczędność czasu. Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. Nowe produkty coraz częściej mają minimalistyczny design, producenci skupiają się na naturalności składników i chętnie je pokazują, podkreślają też najważniejsze funkcjonalne korzyści. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się nowe produkty – Almette bez laktozy, które są propozycją dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie.
Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska
tagi: Lekko , zdrowo , Jacek , Wyrzykiewicz , Hochland , Polska ,
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Od 1 czerwca 2025 roku Adam Manikowski objął funkcję Chief...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...
Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek...