Rośnie świadomość konsumentów, która kieruje ich w stronę zdrowszych produktów, coraz bardziej doceniana jest też wygoda i oszczędność czasu. Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. Nowe produkty coraz częściej mają minimalistyczny design, producenci skupiają się na naturalności składników i chętnie je pokazują, podkreślają też najważniejsze funkcjonalne korzyści. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się nowe produkty – Almette bez laktozy, które są propozycją dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie.
Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska
tagi: Lekko , zdrowo , Jacek , Wyrzykiewicz , Hochland , Polska ,
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Mlekpol wzmacnia struktury zarządzające. Z początkiem 2025...
Główny Urząd Statystyczny opublikował szybki szacunek...
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego wynika...
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów...
Czy metoda kasowa uchroni firmy przed utratą płynności...
Od 1 stycznia 2025 roku minimalne wynagrodzenie za pracę...