Rośnie świadomość konsumentów, która kieruje ich w stronę zdrowszych produktów, coraz bardziej doceniana jest też wygoda i oszczędność czasu. Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. Nowe produkty coraz częściej mają minimalistyczny design, producenci skupiają się na naturalności składników i chętnie je pokazują, podkreślają też najważniejsze funkcjonalne korzyści. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się nowe produkty – Almette bez laktozy, które są propozycją dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie.
Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska
tagi: Lekko , zdrowo , Jacek , Wyrzykiewicz , Hochland , Polska ,
Zbliżający się Sylwester 2024 zapowiada się spokojnie i...
Eksperci prognozują, że rok 2024 zakończymy z inflacją...
Głównie przez drożejącą żywność i sytuację na Bliskim...
Czy metoda kasowa uchroni firmy przed utratą płynności...
Od 1 stycznia 2025 roku minimalne wynagrodzenie za pracę...
Nie trzeba będzie już chodzić na pocztę, aby odebrać lub...
Zagrożeniem o największej wadze dla koniunktury w naszym kraju...
To temat, który w ostatnich latach zyskuje na znaczeniu...