Z dostępnością towaru na początku było ciężko, ponieważ braki były nawet w hurtowniach. Obecnie jest już tak naprawdę dobrze. Niemal wszystko jest dostępne – z wyjątkiem drożdży. Przedstawiciele handlowi przyjmują zamówienia głównie telefonicznie bądź mailowo. Sama również jeżdżę do hurtowni, gdzie także wprowadzone są zasady ostrożności, takie jak dezynfekcja rąk czy obowiązkowe maseczki. Po zmianie ograniczeń dotyczących ilości osób przebywających w placówce handlowej już nawet nie trzeba długo stać w kolejkach. Ale jeszcze dwa tygodnie temu swoje w trzeba było odstać. Teraz się wszystko unormowało. Obecnie, kiedy mam tak mało czasu, a przedstawiciele handlowi mnie nie odwiedzają - wszystkie informacje czerpię z prasy branżowej. Staram się też obserwować profil HURT & DETAL na facebooku, gdzie na szybko mogę zerknąć co się dzieje w branży i prześledzić najnowsze publikacje. To dobre rozwiązanie w okresie, kiedy jest multum pracy i nie zawsze starcza czasu, by usiąść i przejrzeć prasę.
Marta Nejman, Właścicielka sklepu w Celestynowie
tagi: Marta , Nejman , Celestynów , komentarz , sklep , koronawirus , pandemia ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...