Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Na początku ogłoszenia epidemii rzeczywiście było ciężko, czuło się rozdrażnienie i strach klientów. Czytaj więcej »
Na początku pandemii w moim sklepie spadły obroty, przede wszystkim dlatego, że mieliśmy mniej klientów. Po pierwszym weekendzie majowym sytuacja się poprawiła, a obroty wzrosły. Czytaj więcej »
Sklep obecnie działa jak zwykle, a towarów nie brakuje. Początki były trudne, i był problem z dostępnością choćby papieru toaletowego, który przez jakiś czas był najchętniej kupowanym przez klientów produktem. Czytaj więcej »
Nastała nowa rzeczywistość, do której trzeba się dostosować. Między innymi jest mniej kupujących, ale średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła. Czytaj więcej »
Oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak stosowanie płynów do dezynfekcji czy noszenie maseczek w ostatnim czasie wprowadziliśmy godziny dla seniorów - od 10 do 12. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja nieco utrudnia nam codzienność w handlu. Nosimy maseczki, rękawiczki - jest dużo zabezpieczeń, które ograniczają swobodę. Czytaj więcej »
Największym moim problemem jest obecnie brak pracowników. Sama stoję za ladą 8 godzin, a nieraz i 10. Czytaj więcej »
Największym naszym priorytetem na tę chwilę jest zagwarantowanie bezpieczeństwa pracownikom. Czytaj więcej »
Musimy sobie jakoś radzić. Nie jest lekko, ale obroty w sklepie wzrosły. Czytaj więcej »
W moim sklepie sytuacja jest bardzo dobra. Mamy oczywiście więcej pracy niż przed ogłoszeniem epidemii, ale nie możemy narzekać. Czytaj więcej »
Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja się nieco uspokoiła. Choć przed świętami było bardzo nerwowo. Czytaj więcej »
Dla nas bardzo dużym utrudnieniem są wprowadzone godziny dla seniorów. Czytaj więcej »
Kategoria wędlin to głównie produkty codziennego spożycia...
Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions....
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w...
Rozmowa z Kamilem Piotrowskim – Managerem i Norbertem...
Jako Prezes Zarządu Intermarché, Maciej Ćwikliński stanie...
Perfetti Van Melle nabyła polską fabrykę gumy do żucia w...
Dynamika wzrostu cen w sklepach wciąż spada. Natomiast...
W 168 super- i hipermarketach w 113 miastach...
Transakcja obejmuje także przebudowę powierzchni biurowej...
Grupa spółek DANONE łączą siły z Akademią Leona...
Specjalistyczny sprzęt trafił na Oddział Rehabilitacji...
Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu po raz pierwszy w...
Ten wygodny kubek wyposażony jest w podziałkę, co ułatwia...
Owocowe herbatki z linii Herbaciany Ogród Herbapolu to...
Edycja limitowana, to nie tylko niezwykły smak, to także...
W kolekcji KAWA+ proponują wyjątkowe połączenie kawy z...
Tymbark wprowadza nową innowacyjną przekąskę dla...
Od pierwszego sklepu otworzonego w Szczecinie w 1995 roku po...
Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie...
Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...
Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem...
Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije...