Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Na początku ogłoszenia epidemii rzeczywiście było ciężko, czuło się rozdrażnienie i strach klientów. Czytaj więcej »
Na początku pandemii w moim sklepie spadły obroty, przede wszystkim dlatego, że mieliśmy mniej klientów. Po pierwszym weekendzie majowym sytuacja się poprawiła, a obroty wzrosły. Czytaj więcej »
Sklep obecnie działa jak zwykle, a towarów nie brakuje. Początki były trudne, i był problem z dostępnością choćby papieru toaletowego, który przez jakiś czas był najchętniej kupowanym przez klientów produktem. Czytaj więcej »
Nastała nowa rzeczywistość, do której trzeba się dostosować. Między innymi jest mniej kupujących, ale średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła. Czytaj więcej »
Oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak stosowanie płynów do dezynfekcji czy noszenie maseczek w ostatnim czasie wprowadziliśmy godziny dla seniorów - od 10 do 12. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja nieco utrudnia nam codzienność w handlu. Nosimy maseczki, rękawiczki - jest dużo zabezpieczeń, które ograniczają swobodę. Czytaj więcej »
Największym moim problemem jest obecnie brak pracowników. Sama stoję za ladą 8 godzin, a nieraz i 10. Czytaj więcej »
Największym naszym priorytetem na tę chwilę jest zagwarantowanie bezpieczeństwa pracownikom. Czytaj więcej »
Musimy sobie jakoś radzić. Nie jest lekko, ale obroty w sklepie wzrosły. Czytaj więcej »
W moim sklepie sytuacja jest bardzo dobra. Mamy oczywiście więcej pracy niż przed ogłoszeniem epidemii, ale nie możemy narzekać. Czytaj więcej »
Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja się nieco uspokoiła. Choć przed świętami było bardzo nerwowo. Czytaj więcej »
Dla nas bardzo dużym utrudnieniem są wprowadzone godziny dla seniorów. Czytaj więcej »
Franczyza Intermarché działa w oparciu o partycypacyjny model...
30 lat Stokrotki...
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Wywiad z Krzysztofem Stojanowskim, Prezesem Zarządu w firmie...
Agnieszka Koc, Dyrektorka ds. ochrony środowiska i...
Stokrotka po raz kolejny potwierdziła swoje miejsce wśród...
Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało szereg zmian w przepisach...
To nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo...
Specjalizacja medyczna wymaga od fabryki najwyższej rangi...
Po entuzjastycznym przyjęciu przez klientów rozwiązania...
Ponad 50 studentów z całej Polski odbywało praktyki w...
Usługa została już uruchomiona w 90 hipermarketach...
Mlekpol podsumowuje trzecią edycję wydarzenia...
Elton John i John Lennon...
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej...
Najbardziej soczysta kola wszech czasów w nowej...
Kruche ciasto na podwieczorek? A może delikatny, włoski...
Ciastka Oreo zawitały na sklepowych półkach w nowej formule. ...
Marka JemyJemy, lider na rynku zup gotowych z półki, wraz z...
Lubiani influencerzy pokażą nam, jak przetrwać jesień z...
4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu...
Odświeżony wizerunek, inspiracje kulinarne i obecność w...
W październiku na TikToku wystartowała muzyczna kampania...