Z dostępnością towaru na początku było ciężko, ponieważ braki były nawet w hurtowniach. Obecnie jest już tak naprawdę dobrze. Niemal wszystko jest dostępne – z wyjątkiem drożdży. Przedstawiciele handlowi przyjmują zamówienia głównie telefonicznie bądź mailowo. Sama również jeżdżę do hurtowni, gdzie także wprowadzone są zasady ostrożności, takie jak dezynfekcja rąk czy obowiązkowe maseczki. Po zmianie ograniczeń dotyczących ilości osób przebywających w placówce handlowej już nawet nie trzeba długo stać w kolejkach. Ale jeszcze dwa tygodnie temu swoje w trzeba było odstać. Teraz się wszystko unormowało. Obecnie, kiedy mam tak mało czasu, a przedstawiciele handlowi mnie nie odwiedzają - wszystkie informacje czerpię z prasy branżowej. Staram się też obserwować profil HURT & DETAL na facebooku, gdzie na szybko mogę zerknąć co się dzieje w branży i prześledzić najnowsze publikacje. To dobre rozwiązanie w okresie, kiedy jest multum pracy i nie zawsze starcza czasu, by usiąść i przejrzeć prasę.
Marta Nejman, Właścicielka sklepu w Celestynowie
tagi: Marta , Nejman , Celestynów , komentarz , sklep , koronawirus , pandemia ,
W I połowie br. organy KAS nałożyły prawie 20% więcej...
Polscy i europejscy konsumenci będą musieli się pożegnać z...
To już kolejny z rzędu dwucyfrowy wzrost w relacji rocznej...
Technologia pomoże lepiej wykorzystywać istniejące parkingi...
Znacznie mniej finansowania aut, za to zyskują maszyny i...
Shell Polska, operator kurierski DPD Polska i...
Żabka rozwija nowoczesną logistykę opierającą się na idei...
Głosowanie w Parlamencie Europejskim przesądziło o...
Wszystko przez wysokie stopy procentowe i spadek zdolności...
Kontrole Inspekcji Pracy wciąż wykazują nieprawidłowości w...
Trwają prace nad zmianami w prawie restrukturyzacyjnym...
– Musimy zadbać o to, żeby nie zabrakło w Polsce ani...
W I półroczu br. wzrosty sięgały nawet 80 proc. ...