W pierwszych dniach było też wzmożone zainteresowanie ryżem i innymi produktami z długim terminem przydatności. Teraz klienci nie tylko wrócili do stałych wyborów, ale też kupują żywność w standardowych ilościach. Przyzwyczaili się też, że trzeba trzymać odstęp, a w sklepie, ze względów bezpieczeństwa, mogą przebywać tylko 3 osoby. Sami są świadomi, że w ten sposób dbają o zdrowie swoje i innych.
Przez niemal dwa miesiące nie widywaliśmy w sklepie przedstawicieli handlowych. Od maja zaczęło się to zmieniać, ale i tak zapewne nie wszyscy wrócą do pracy w ciągu najbliższych tygodni czy nawet miesięcy. W tej sytuacji tym bardziej pomocna w pracy jest prasa handlowa. W Hurt & Detal zawsze można znaleźć ciekawe i przydatne w naszej pracy informacje.
Niepokojące i zaskakujące są ceny rękawiczek, nawet tych cienkich, foliowych. Nawet jak je sprowadziliśmy, to bardzo szybko się kończyły. Teraz do dyspozycji klientów wykładamy woreczki foliowe, w których mogą robić zakupy. Niemniej patrzę na całą sytuację optymistycznie i nie mam obaw co do przyszłości. Musimy nauczyć się funkcjonować w obecnej rzeczywistości.
Dariusz Jóźwiak, Właściciel sklepu w Toruniu
tagi: optymizm , handel , czas , pandemia , koronawirus , fmcg ,
W I połowie br. organy KAS nałożyły prawie 20% więcej...
Polscy i europejscy konsumenci będą musieli się pożegnać z...
To już kolejny z rzędu dwucyfrowy wzrost w relacji rocznej...
Technologia pomoże lepiej wykorzystywać istniejące parkingi...
Znacznie mniej finansowania aut, za to zyskują maszyny i...
Shell Polska, operator kurierski DPD Polska i...
Żabka rozwija nowoczesną logistykę opierającą się na idei...
Głosowanie w Parlamencie Europejskim przesądziło o...
Wszystko przez wysokie stopy procentowe i spadek zdolności...
Kontrole Inspekcji Pracy wciąż wykazują nieprawidłowości w...
Trwają prace nad zmianami w prawie restrukturyzacyjnym...
– Musimy zadbać o to, żeby nie zabrakło w Polsce ani...
W I półroczu br. wzrosty sięgały nawet 80 proc. ...