W tym szczególnym czasie firma OKI Europe, wychodząc naprzeciw potrzebom detalistów i instytucjom potrzebującym wsparcia , oferuje bezpłatny zestaw grafik podłogowych i nośników, przypominających o potrzebie zachowania odległości i wskazujących dystans jaki należy zachować. Aby otrzymać darmowe materiały wystarczy wejść na stronę www.oki.com i kliknać w ikonę „Poproś o rozmowę”. Pracownik firmy oddzwoni na podany numer i przedstawi szczegóły promocji.
Wsparcie sklepów
Użycie naklejek podłogowych jest sposobem, który ułatwia pracę m.in. osobom prowadzącym placówki handlowe. Tak oznakowany sklep nie tylko spełnia normy zalecane przez rząd, ale sprawia wrażenie bardziej profesjonalnego i estetycznego, a przede wszystkim – bezpiecznego dla zdrowia klientów.
Przy obecnej sytuacji znaczące jest szybkie działanie – natychmiastowe zadbanie o jak najlepsze oznaczenie sklepów. Materiały graficzne w formie naklejanych na podłogę banerów zdają się być idealnym rozwiązaniem. Jednak czasochłonne może być nie tylko zamówienie samych nośników, które muszą mieć odpowiednie parametry i nadawać się do umieszczenia na posadzce, ale też samo zaprojektowanie materiałów. Dlatego, by pomóc przedsiębiorcom i najbardziej potrzebującym instytucjom – OKI Europe opracowało grafiki iwe współpracy z Floralabels przygotowało pakiet nośników, które za darmo zostaną udostępnione tym, którzy się skontaktują z firmą.
Z oferty OKI mogą skorzystać właściciele sklepów detalicznych, aptek i hoteli, a także szpitale, apteki, przychodnie, recepcje biurowe i inne miejsca, w których wymagane jest zachowanie dystansu.
W ramach bezpłatnego pakietu firma OKI oferuje:
• Okrąg podłogowy w arkuszach o wymiarach 285×285 mm zawierający oznaczenia informujące o konieczności zachowania bezpiecznego odstępu dwóch metrów oraz wskazujące, jak klienci powinni ustawić się w kolejce, by go zachować;
• Dwa prostokątne banery podłogowe w rozmiarach 215×900 mm i 297×1320 mm. Dostępne wzory banera obejmują wyraźne przypomnienia o zachowaniu bezpiecznej odległości oraz o konieczności ochrony siebie i innych.
Wszystkie materiały należy wydrukować na drukarce z serii C800 – urządzenia te są dedykowane dla handlu detalicznego.
Wyjątkowa drukarka
Każdy, kto prowadzi działalność handlową ma świadomość, że pewne sprzęty są niezbędne do jej właściwego i sprawnego funkcjonowania. Nie tylko te służące do wyposażenia hali sprzedaży czy magazynu, ale też biura. Drukarka w sklepie nie tylko pozwala na natychmiastowe przygotowanie faktur czy zamówień, ale też konieczna jest w razie zmiany cen, konieczności oznaczenia promocji czy wyprzedaży. Zazwyczaj w przypadku banerów i plakatów, gdzie konieczna jest lepsza jakość i odpowiedni papier czy inny nośnik, właściciel musi przechodzić przez żmudny i czasochłonny proces przygotowania grafik, ich zamówienia, a później czekania na odbiór z drukarni.
Firma OKI, jako jedyna na rynku, oferuje drukarki, które umożliwiają wykonanie zróżnicowanych materiałów nie tylko pod względem formatu, ale też nośników. Przy użyciu sprzętu z serii C800 można nie tylko otrzymać standardowy wydruk w formie dokumentu, ale też profesjonalny baner, plakat czy naklejki na podłogi bądź powierzchnie szklane. Wysoka rozdzielczość i głębia koloru sprawiają, że grafiki wyglądają profesjonalnie. Przy tym drukarka jest najmniejszym urządzeniem tego typu umożliwiającym wydruk na formacie A3. Urządzenie OKI C844dnw jako jedyny sprzęt na rynku umożliwia drukowanie na foliach samoprzylepnych, a także ściennych i podłogowych banerach pozostając jednoczenie kompaktową drukarką biurową. Dzięki temu jest idealnym rozwiązaniem dla całej branży retail.
tagi: OKI , Europe , grafiki , pandemia , koronawirus , pomoc , detaliści ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...