Wzbogacony o chrupki ryżowe Snickers® Crisp pojawił się na sklepowych półkach w marcu tego roku. Pomimo znacznych ograniczeń związanych z sytuacją epidemiczną w kraju, szybko podbił serca konsumentów. Teraz od 12 października do 12 grudnia produkt będzie wspierany szerokozasięgową kampanią TV, digital oraz outdoor.
W galeriach handlowych 11 polskich miast zamieszczonych zostanie ponad 300 nośników reklamowych OOH. Dodatkowo marka będzie obecna w reklamie na kanale Tik-Tok oraz podejmie działania z influencerami. W ramach kampanii zaplanowano również wsparcie w puntach sprzedaży – dedykowane materiały POS, niebieskie ekspozycje i dodatkowy branding w różnych miejscach sklepu.
Kopia reklamowa Snickers® Crisp będzie emitowana w TV oraz formatach online video i na kanale YouTube. Nawiązuje ona do słynnego hasła marki „Głodny nie jesteś sobą” i w żartobliwy sposób namawiała do brania życia nieco mniej serio. Spot podkreśla również, że Snickers® Crisp jest odpowiedzią na różne symptomy głodu i pozwala znowu być sobą.
Snickers® Crisp jest dostępny w szerokiej dystrybucji na terenie całego kraju, w ogólnopolskich i lokalnych sieciach handlowych, salonikach prasowych oraz na stacjach benzynowych. Podążając za trendami w e-commerce, marka oferuje nowszy wariant Snickersa® również w sprzedaży on-line.
Chrupki baton Snickers® Crisp składa się z dwóch porcji, z których każda ma jedyne 97 kcal. Łatwo więc podzielić się nim z przyjaciółmi czy zostawić część na później. Dla wygody konsumenta informacje o kaloryczności oraz ilości porcji zostały zamieszczone na froncie etykiety.
Link do kampanii TV:
https://youtu.be/ou4HI0aHzS0