Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 „SmakoWita. Dzięki Ziarnom!” – rozpoczęła się nowa komunikacja marki Smakowita
„SmakoWita. Dzięki Ziarnom!” – rozpoczęła się nowa komunikacja marki Smakowita
Wtorek, 20 października 2020
Firma ZT Kruszwica S.A. rozpoczęła nową kampanię reklamową marki SmakoWita pod hasłem „Dzięki Ziarnom”. Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach SmakoWita.
Na początku października w ośmiu największych aglomeracjach miejskich pojawiły się na różnych nośnikach outdoorowych reklamy marki z hasłem „Dzięki Ziarnom”. 19 października kampania wystartowała również w TV oraz Internecie.
Hasło przewodnie nowej komunikacji „Dzięki Ziarnom!” wyjaśnia roślinne pochodzenie tłuszczów, z których powstają produkty marki. Piękne, żółte pola rzepaku, które podziwiamy na wiosnę, biorą swój początek od ziaren. To takie „magazyny” najcenniejszych składników, stanowiących energię do wzrostu dla nowych roślin. Zawarte w nich tłuszcze roślinne są bogatym źródłem cennych składników, takich jak między innymi kwasy Omega-3. Ziarno zatem łączy w sobie smak i witalność, tak jak marka SmakoWita.
Akcja filmu reklamowego dzieje się w bajkowej scenerii „Wyciskarni”, gdzie dwóch wesołych i ciekawskich bliźniaków towarzyszy tacie w pracy, podczas której kontroluje on proces produkcji od ziarna, poprzez jego prażenie, wyciskanie oraz kolejne etapy, aż do powstania gotowego produktu.
Kampanii towarzyszy zmiana opakowań całego portfolio marki SmakoWita. Zaplanowane jest również wsparcie w punktach sprzedaży – m.in. dedykowane materiały POS.
Nowa strategia marki SmakoWita powstała we współpracy z Zespołem Strategii Marki PwC. Za nowoczesną i charakterystyczną komunikacją dla marki SmakoWita stoi agencja SiebertHead. Jest ona również autorem dużej, odważnej zmiany w brand identity oraz projektów opakowań, które są dostępne na rynku od około dwóch miesięcy. Za produkcję spotu TV odpowiada dom produkcyjny F1LM, a kampanię zaplanowała i realizuje we wszystkich mediach agencja Starcom.
SmakoWita to jedna z najbardziej znanych i innowacyjnych marek na rynku tłuszczów roślinnych do smarowania pieczywa. Marka została wprowadzona na rynek w 2002 roku i od wielu lat wspierana jest ciekawymi kampaniami reklamowymi. Główne warianty marki to „Maślany smak” oraz „de Luxe”, ale nie brak w niej również produktów innowacyjnych, takich jak smalczyk roślinny Smakowita Vege Pajda czy tłuszcz roślinny z dodatkiem prażonych ziaren.
Producentem marki SmakoWita jest firma ZT Kruszwica S.A. - największy w Polsce i jeden z największych w Europie przetwórców nasion oleistych i producentów olejów oraz tłuszczów roślinnych. W portfolio firmy znajdują się produkty doskonale wpisujące się w konsumencki trend poszukiwania naturalności w diecie, a także żywienia opartego wyłącznie o składniki pochodzenia roślinnego.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.