W kampanii „Jedz mniej, ale smaczniej” marka zaprasza do przemyślanych zakupów, kierując uwagę konsumentów na smak i jakość, a nie na ilość. Jednocześnie marka podkreśla, że niekoniecznie trzeba zjeść dużo, żeby poczuć pełnię smaku. Dlaczego? Ponieważ sposobem na wyjątkowy smak potrawy i nudę kulinarną są produkty Roleski – zgodnie z przesłaniem „Nie jedz nudno, jedz ciekawiej”. Kampania została bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów.
tagi: Roleski , kampania , promocja , kuchnia , gotowanie , potrawy , produkty spożywcze , sosy , sprzedaż , handel , rynek spożywczy ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...