Wyzwanie Smaku Pepsi zdążyło się w Polsce wpisać w klimat licznych wakacyjnych wypraw, a dzięki świetnej zabawie, sporej dawce pozytywnych emocji, a niejednokrotnie zaskoczenia zjednało sobie wielu zaangażowanych fanów. W tym roku, w reakcji na ograniczenia wprowadzone w związku z sytuacją sanitarną oraz w dążeniu do zachowania wysokiego poziomu bezpieczeństwa, organizatorzy akcji postanowili przenieść Wyzwanie Smaku Pepsi bezpośrednio do domów uczestników.
– Nasz pomysł polega na tym, aby zapewnić konsumentom pozytywną rozrywkę i możliwość przetestowania własnych preferencji smakowych w bezpieczny pod względem sanitarnym sposób. Aby wziąć udział w akcji wystarczy zarejestrować się na stronie
www.pepsi.pl/wyzwaniesmakupepsimax i wybrać najbardziej dogodny w okolicy paczkomat InPost, do którego bezpłatnie trafi nasza specjalna przesyłka-niespodzianka – opisuje tegoroczny mechanizm akcji Maria Skurewicz, młodsza kierownik marki Pepsi w PepsiCo. – W przesyłce znajduje się skrzyneczka, której wygląd nawiązuje do fabuły reklamy telewizyjnej Pepsi MAX. Celem tego zabiegu jest żartobliwe zachęcenie do spróbowania znajdujących się wewnątrz opakowania dwóch różnych bezcukrowych wersji napojów typu cola i wyboru smaku według własnych preferencji. Puszki są oczywiście jednolite i nieoznakowane, z wyjątkiem unikalnych kodów QR, co zapewni pełną bezstronność procesu – dodała Maria Skurewicz.
Instrukcja dotycząca przeprowadzenia testu znajdują się w przesyłce. Po dokonaniu wyboru konsumenci będą mogli zeskanować aparatem w telefonie kod QR z opakowania zawierającego preferowany napój, co spowoduje przeniesienie na stronę Wyzwania Smaku Pepsi MAX, gdzie należy potwierdzić swój wybór.
– Każdy uczestnik, niezależnie od finalnego wyboru smaku napoju, otrzyma nagrodę. Dla pierwszego tysiąca osób są to wejściówki do największego w Europie zadaszonego parku wodnego Suntago na 1 dzień dla 1 osoby, a pozostałe 14 tysięcy osób (łącznie zapewniamy aż 15 tysięcy zestawów) otrzyma kupon na darmowy napój z oferty PepsiCo do odbioru podczas wizyty w Suntago do dnia 31 grudnia 2021 roku – warto się zatem pospieszyć – dodała Maria Skurewicz.
Akcja potrwa od 4 maja do 3 czerwca 2021 roku lub do wyczerpania zestawów testowych. Ostateczne wyniki Wyzwania Smaku Pepsi MAX zostaną ogłoszone w drugiej połowie czerwca 2021 roku.
Silne wsparcie marketingowe
Tegoroczne wyjątkowe Wyzwanie Smaku Pepsi MAX wspiera silna kampania, która obejmuje działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram), oraz uwzględnia takie kanały jak: search, programmatic, mobile i display. Dodatkowym wsparciem akcji będą oklejane postacią Pinokia z reklamy Pepsi MAX paczkomaty InPost. Oprócz tego do udziału w akcji zachęcać będą influencerzy na stałe współpracujący z marką Pepsi.
Niecodzienna aktywacja została opracowana przez agencję Artegence, za jej realizację odpowiada agencja Ewesa, za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications. Partnerami akcji są InPost oraz park wodny Suntago.
Szczegółowe informacje dotyczące Wyzwania Smaku Pepsi MAX znajdują się na stronie
www.pepsi.pl/wyzwaniesmakupepsimax. Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony
https://www.facebook.com/PEPSIpl/.