Lubella na drugie danie? TAK! Z pulpetami? TAK! A może z truskawkami albo szpinakiem? Odpowiedź na każdą propozycję brzmi TAK, bo do Lubelli możesz dodać to, co lubisz – by w ten sposób powstało pyszne danie. W najnowszym spocie konsumenci będą mogli przekonać się jak wiele dań można przygotować z ulubionym makaronem i różnorodnymi składnikami.
Wokół nowej platformy komunikacyjnej Lubelli: „TAK! jak lubisz” skupione są także pozostałe działania komunikacyjne. Zarówno w reklamach digitalowych, jak i w komunikacji w social mediach, marka podkreśla, że warto łączyć z makaronem Lubella różnorodne składniki, by odkrywać swoje ulubione dania! Wystarczy zastosować się do podpowiedzi pojawiających się na nośnikach, na których emitowana jest kampania.
Na ekranach wybranych bankomatów pojawia również wideopropozycja połączenia makaronów Lubella i kilku wybranych składników, z których można przygotować jedno z czterech pysznych dań, a wraz z wypłacaną gotówką otrzymujemy wydrukowany przepis. Lubella jest obecna także w przestrzeniach sklepowych, gdzie pojawiły się materiały POS oraz na platformie
Uwielbiam.pl. Podczas kampanii w ww. kanałach, będą promowane również przepisy na cztery konkretne dania – Lubella Świderki z gulaszem, Lubella Pióra ze szpinakiem, kurczakiem i śmietaną, Lubella Spaghetti w sosie pieczarkowym i Lubella Kokardki z serem i owocami – dzięki którym każdy obiad nabierze niepowtarzalnego charakteru.