El Sol przenosi życie towarzyskie do Internetu. W sieci winiarska marka stworzyła imprezową platformę
LaImpreza.pl, gdzie zawsze świeci słońce, karnawał trwa przez cały rok, a muzyka nigdy nie cichnie.
Marka win El Sol od 2013 kojarzy się Polakom z najbardziej słonecznymi krajami na świecie - Hiszpanią, Chile i Australią. Ich mieszkańcy wiedzą, jak cieszyć się życiem i jak ważna jest bliskość przyjaciół. Nawet jeśli nie możemy się spotkać, wciąż możemy się dzielić swoim optymizmem i dobrą muzyką.
- Wszyscy potrzebujemy pozytywnej energii. Właśnie dlatego stworzyliśmy platformę
LaImpreza.pl i rozpoczęliśmy współpracę z serwisem muzycznymi Tidal. Komunikujemy radość, otwartość, spontaniczność i towarzyskość, ale też żywiołowość i „ognisty południowy charakter” - mówi Agata Domaradzka, Dyrektor Marketingu AMBRA Brands. - Początkowo, zgodnie z naszym DNA, chcieliśmy zrzeszać fanów kultury latino, ale szybko okazało się, że stworzyliśmy serwis dla wszystkich spragnionych dobrej zabawy, ciekawych świata i nowych smaków. No i dla tych, którzy tęskną za podróżami.
LaImpreza.pl publikuje reportaże i teksty o życiu nie tylko w krajach Latynoskich, ale i w odległej Australii. Znaleźć tam można przepisy na imprezowe przekąski, dużo energetycznej muzyki, dobre zdjęcia i wideo, przy których trudno powstrzymać się od tańca. Jeśli ktoś marzy o podróży do Meksyku i lekcji salsy na Kubie, pierwsze kroki do realizacji planów może stawiać z El Sol. I to dosłownie, bo portal to także wiele filmowych lekcji tańca i spotkań z najlepszymi instruktorami świata.
- Gwarantujemy, że każdy kto do nas wpadnie nawet na chwilę poczuje przypływ pozytywnej energii i nabierze ochoty na imprezę, nawet jeśli miałaby odbyć się na Zoomie lub Skypie. Dla odważnych mamy taneczne challenge, a dla zaspanych rytmy, które budzą skuteczniej od mocnej, brazylijskiej kawy - dodaje ze śmiechem Agata Domaradzka.
Kampanię El Sol pod hasłem LA IMPREZA FANTASTICA! promuje animowany spot, który można obejrzeć na YouTube, OpenFM i Instagramie oraz promocja z serwisem muzycznym Tidal. Każdy, kto kupi butelkę wina, może bezpłatnie korzystać z Tidal przez 60 dni. Zasięg całego projektu szacowany jest na 3 miliony osób.
Platformę
LaImpreza.pl stworzyła dla El Sol agencja BeDigital, za promocję z Tidal odpowiada agencja All About, a za oprawę graficzną kampanii – Brandy Design.