Nowa kampania to do tej pory najszersze działania ze wsparciem influencerów w historii marki Lubella. Przez 5 miesięcy ponad 30 influencerów cyklicznie będzie dzielić się swoimi sposobami na szybkie i łatwe przepisy na makaron z ulubionymi dodatkami. Pokażą nam swoje patenty na rodzinny obiad, spotkanie ze znajomymi czy lunch do pracy. W kampanii biorą udział m.in. Ciocialiestyle, Coocharz, Rolnikwszpilkach.
Także gwiazdy mają swoje ulubione sposoby na przygotowanie makaronu. W kampanijnym spocie można usłyszeć… Joannę Krupę, która prezentuje przepis na makaron spaghetti z wege klopsikami w charakterystyczny dla siebie sposób, of course. Będzie smacznie i modnie, nie można tego przegapić!
Działania influencerów można obserwować na TikToku, Instagramie i YouTube. Spot z Joanną Krupą jest emitowany w social mediach (IG, FB), na YouTube i VOD.
Zobacz, jak ugotować makaron z wege klopsikami Joanny Krupy:https://www.youtube.com/watch?v=qG6mY7B0ZeU
Agencja reklamowa: Agencja Nie Do Ogarnięcia
tagi: Lubella , tak! Jak lubisz! , kampania , rynek spożywczy , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,
Zysk netto Grupy Eurocash w 2023 r. wyniósł 145 mln zł i...
Carrefour uruchomił zaawansowany system CRM, pozwalający na...
Atakujący próbują wykraść cenne dane, takie jak...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...