Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym kampanii digitalowych, dla całego portfolio produktów marek Bakalland, Delecta, Purella Superfoods i Anatol.
Historia współpracy marek FoodWell ze Starcomem sięga 2005 roku, od kiedy to można było zobaczyć pierwsze kampanie realizowane wspólnie dla Delecty. W 2015 roku – po połączeniu marek i wygranym przetargu – do portfolio Starcomu dołączył Bakalland.
Wieloletnia, partnerska współpraca to najlepszy przepis na głębokie zrozumienie potrzeb oraz sposób na rozwój biznesu Klienta. Nasze zaangażowanie, długotrwałe, bardzo dobre relacje i wzajemny szacunek pozwoliły zbudować solidny fundament pod zaufanie, którego potwierdzeniem jest nasza ponowna wygrana w przetargu. Kontynuacja współpracy jest dla nas powodem do dumy oraz dowodem na to, że nawet wobec dużych zmian, my wciąż pozostajemy niezawodnym partnerem – komentuje Ola Cichemska, Communications & Business Director Starcom i Liderka zespołu projektowego FoodWell.
Marka Bakalland rozpoczęła długofalową kampanię reklamową pod hasłem "Jesz, co dobre". Zaprojektowana w modelu 360˚ kampania ruszyła 13 marca i obejmuje m.in. TV, OOH/DOOH, digital, influencer marketing oraz silne działania in-store. To pierwsza od 2017 roku kampania reklamowa na taką skalę.
"Jesz, co dobre” to nowa, długofalowa platforma dla marki. Za ideę kreatywną odpowiada agencja Przestrzeń, za kreacje i realizacje GPD Agency, planowanie i zakup mediów powierzono agencji mediowej Starcom. Za redesign marki Bakalland odpowiadają agencje brandingowe Czteryczwarte oraz HacketHamilton.
6 marca wystartowała również kampania reklamowa marki Delecta – „Powiedz to prosto z serca”.
Spoty reklamowe można zobaczyć w kluczowych stacjach TV do połowy kwietnia. Działania w TV są wspierane komunikacją w mediach społecznościowych, You Tube, Digital OOH oraz Influencer Marketing. Marka prowadzi także szeroko zakrojone działania wspierające widoczność produktów Delecta w sklepach. Za strategię komunikacji odpowiada agencja GPD, strategia mediowa i zakup mediów jest po stronie Starcom, a za strategię wizualizacji opakowań nowej linii Takie to proste odpowiada HiBrands.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.