Żywiec w swojej najnowszej komunikacji prezentuje bezalkoholowe piwa smakowe: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Grejpfruż z nutą Acai 0,0% i Żywiec Tropikaż z nutą Imbiru 0,0%. Marka podkreśla także zalety butelek zwrotnych, których wprowadzenie stanowi ważny krok w realizacji celów strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Żywiec – butelka zwrotna to opakowanie, które może wielokrotnie krążyć w obiegu, co przekłada się na realny wpływ na ograniczenie ilości śmieci oraz emisji CO2 do atmosfery.
Lekkie Ż pomaga promować także Jakub z Ciechanowa, który został zatrudniony w Grupie Żywiec na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Ż. Świeżo upieczony marketer, wiedząc, że przy promocji ważne jest wyjście bezpośrednio do ludzi, wyruszył w Polskę, by popróbować nowych smaków, w nowym towarzystwie. Swoje przygody skrupulatnie relacjonuje w mediach społecznościowych.
– W najnowszych spotach podkreślamy lekkość produktów z rodziny Lekkiego Ż – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Managerka Żywca. – Dodatkowo komunikujemy ważną dla nas zmianę – wprowadzenie butelek zwrotnych dla Lekkich Ż – dodaje Owczarska.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Działania BTL koordynuje agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Postprodukcją obrazu zajęło się studio Heaven Post, udźwiękowieniem studio Głośno.
Spoty Lekkiego Ż:
https://www.youtube.com/watch?v=QWkn0oQ8VRU https://www.youtube.com/watch?v=pKFmoXBASAA