Oreo celebruje Dzień OjcaMarka Oreo pragnie po raz kolejny zwrócić uwagę na rolę ojca w życiu rodzinnym i zachęcić do spędzenia z nim cennych chwil oraz budowania wzajemnych relacji. W związku z nadchodzącym świętem, startuje z dedykowaną kampanią marketingową oraz loterią konsumencką, w której do wygrania są vouchery do
empik.com o wartości 500 zł, które można zrealizować na zakup klocków, a nawet wyjazd do samego Legolandu.
Atrakcyjna forma aktywacjiZ okazji nadchodzącego Dnia Ojca Oreo zaprasza wszystkich do udziału w wyjątkowej aktywacji konsumenckiej. W ramach loterii do wygrania są 4 rodzinne wyjazdy do Legolandu oraz 250 voucherów do
empik.com, które można zrealizować na zakup klocków. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolne ciastka Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, zarejestrować zakup na
www.oreodzienojca.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać. Oferta obowiązuje w dniach 01-30 czerwca 2023 r.
Silne wsparcie marketingowe Kampania Oreo, realizowana z okazji Dnia Ojca, wspierana jest działaniami digitalowymi, a także materiałami POSM. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundary. Za kreacje digitalowe odpowiada agencją POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.