Czy Polacy chętnie biorą udział w promocjach konsumenckich/loteriach?
Od pewnego czasu obserwujemy ogromne zainteresowanie Polaków wszelkimi rodzajami promocji. Największym uznaniem cieszą się loterie, które nie wymagają dużego zaangażowania, z prostym mechanizmem i atrakcyjnymi nagrodami. Nagrody pieniężne są najbardziej pożądane (na drugim miejscu są rzeczowe). I nie jest to wcale zaskakujące. Gotówka jest ważna praktycznie dla każdego – pozwala zaspokoić zarówno podstawowe potrzeby, jak i spełnić marzenia. Konsumentami kieruje chęć oszczędności ale i zabawy. A zatem wyjściowe nastawienie klientów nam sprzyja. Dlatego też w okresie wakacji uruchamiamy loterię na plastry Suchej Krakowskiej i Suchej Żywieckiej.
Jakie są trendy rozwoju kategorii spożywczych w Polsce?
W ostatnich latach obserwujemy „kulturę podgryzania”, czyli poszukiwania przekąsek w małych opakowaniach, o walorach zdrowotnych, takich jak wysoka zawartość białka, błonnika czy witamin lub składników funkcjonalnych. Przekąska zastępuje posiłek, ma dawać energię a przede wszystkim może być spożywana w domu, jak i poza nim: on-the-go. Młodzi konsumenci pokolenia „Z” sięgają po przekąski przynajmniej raz dziennie, zaś pokolenie „X” poszukuje wygody i naturalności.
Czy marka Olewnik stawia na innowacyjne produkty?
Innowacje to przyszłość, również w przestrzeni spożywczej. Znając trendy rynkowe, możemy odpowiedzieć konsumentowi w postaci produktu spełniającego jego oczekiwania i potrzeby. Przykładem są przekąski w formie kabanosa (ENJOY MIXED), które w swoim składzie posiadają zarówno wysokiej jakości mięso, jak i składniki roślinne. W ten sposób budujemy wizerunek naszej marki jako innowacyjnej i nowoczesnej, gwarantującej jakość i najlepszy smak. Bowiem doświadczenie nie powinno służyć temu, aby odtwarzać te same schematy, lecz być bazą do rozwoju i odkrywania tego co nowe!
tagi: Olewnik , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Prezenty pochłaniają dużą część świątecznych wydatków Jak wynika z najnowszego badania, 18,5% Polaków przeznacza...
Steven Libermann nowym Chief Executive Officer Stock Spirits GroupSteven Libermann objął stanowisko Chief Executive Officera...
Wyścig o klienta osłabił przedświąteczne podwyżkiAnaliza 94,3 tys. cen pokazuje, że w listopadzie najmocniej...
Rolnicy w Brukseli domagają się silnej WPR i sprawiedliwego handluW Brukseli odbyło się spotkanie przed szczytem Rady...
Coraz więcej emerytów pracujeWydłużenie aktywności zawodowej przekłada się na wyższe...
Otwarcia firm nadal przeważają nad zamknięciami, nawet mimo niewielkiego spadku rdr.W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 r. do CEIDG...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...