Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia – kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia – kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
System Image Recognition by Asseco to rozwiązanie, które umożliwia wygodne oraz szybkie gromadzenie informacji w punktach sprzedaży detalicznej. Pozwala skuteczniej zarządzać dostępnością produktów i merchandisingiem. Pojawiają się jednak spekulacje dotyczące tego, czy system jest równie skuteczny w trybie Offline. Wątpliwości wyjaśnia Piotr Łapiński, Product Manager w... Czytaj więcej »
Wystartowała 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce – Ząb. Rozmawiamy na temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Opakowania żywności to nie tylko bezpieczeństwo, ale też wizytówka firmy, znak rozpoznawczy. Obecnie duże znaczenie mają względy środowiskowe. Jak branża opakowaniowa radzi sobie z najnowszymi wyzwaniami? O tym wyjątkowym rynku opowiada Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w Tetra Pak. Czytaj więcej »
Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzy w biznes swoich klientów i wspiera ich na wielu płaszczyznach, co umożliwia przedsiębiorcom z branży gastronomicznej rozwijanie swojej działalności. Jednym z klientów Selgros HoReCa jest łódzka restauracja Ramki. O pierwszych krokach w branży gastronomicznej, przepisie na sukces lokalu, a także współczesnych wyzwaniach w... Czytaj więcej »
Jak dostrzec różnice i wybierać produkty ekologiczne – nie tylko z pozoru – wyjaśnia Magdalena Sułek-Domańska, Managerka ds. zrównoważonego rozwoju i relacji zewnętrznych, Global Cosmed Group. Czytaj więcej »
Wiele produktów usuwa zabrudzenia w toalecie, lecz czy zapewniają bezpieczeństwo? Domestos dba o poszerzanie swojej ekspertyzy gwarantując szerokie spektrum rejestracji biobójczej. Dzięki swojej długoletniej ekspertyzie i skuteczności, zdobył zaufanie wielu polskich domów. O szerokim portfolio marki i oczekiwaniach konsumentów rozmawiamy z Magdaleną Pawlak, Brand Manager Domestos,... Czytaj więcej »
„Jesteśmy dużo lepiej plasowani, idziemy ponad rynek, co nas niezmiernie cieszy. Ale to dla nas wciąż mało, ponieważ mamy ambitne plany, które z pewnością będziemy realizować…” – rozmowa z Krzysztofem Tokarzem, Prezesem Zarządu Grupy Kapitałowej Specjał. Czytaj więcej »
Rynek wędlin w ostatnich latach przeszedł szereg zmian. Wpłynęły na to nie tylko kryzysy, ale też ewolucja podejścia do produkcji czy wątek ekologii i zrównoważonego rozwoju. O trendach konsumenckich i aktualnej ofercie opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »
Hochland ogranicza zużycie energii i wody, zmniejsza wykorzystanie plastiku, korzysta z energii słonecznej, dba o dobrostan zwierząt i wspiera potrzebujących. Taka strategia sprawia, że produkowane przez producenta sery to mniej zużytej energii i wody, mniej plastiku i odpadów, za to więcej recyklingu, bioróżnorodności i wsparcia dla tych, którzy tego potrzebują. Na temat wcielania... Czytaj więcej »
Po fuzji, Grupa wskoczyła na podium i obecnie znajduje się wśród trzech największych producentów soków w Polsce. O portfelu produktowym i planach na kolejne lata rozmawiamy z Adamem Jędrzejewskim, Prezesem Grupy i Aleksandrą Głuchowską, Członkiem Zarządu Spółek Bracia Sadownicy i Victoria Cymes. Czytaj więcej »
Zrównoważona transformacja niesie szereg wyzwań również dla sektora spożywczego. Rosnące presje ze strony konsumentów, partnerów handlowych czy regulatora wpłyną na procesy inwestycyjne i przyszły kształt rynku spożywczego w Polsce. Jednocześnie inwestycje korzystnie oddziałujące na środowisko poprawiają efektywność firm i powodują wzrost ich wartości. O tym jak... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Magdaleny Ostapiuk, Junior Brand Managera w firmie Hortex kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Henkel stale pracuje nad udoskonalaniem produktów, po to by zyskiwały dodatkowe funkcjonalności. Dzięki temu wiele marek z portfolio to liderzy w swoich kategoriach. O działaniach wpływających na wysoką pozycję na rynku, zrównoważonej produkcji oraz planach na przyszłość opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Działu Laundry & Home Care, Henkel Polska. Czytaj więcej »
Hochland Polska, jako jeden z liderów polskiego rynku mleczarskiego, od lat wdraża innowacyjne działania oraz stawia na inwestycje, które stanowią wyznacznik trendów dla całej branży. O Strategii Zrównoważonego Rozwoju opowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Rynek spożywczy, to obecnie wyzwanie nawet dla wytrawnych graczy. Jak rozwijać biznes w czasach kryzysu? Czy w dzisiejszych warunkach inwestowanie w biznes może przynieść korzyść? Grupa Maspex od lat z powodzeniem funkcjonuje zarówno na polskim, jak i międzynarodowym rynku spożywczym. O branży, wyzwaniach i planach – z Krzysztofem Pawińskim, Prezesem Zarządu Grupy Maspex... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Agnieszki Stańczyk, Category Manager w firmie Olewnik kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Współczesny rynek stawia przed producentami wiele wyzwań. Dbałość o środowisko, utrzymanie wysokiej jakości czy proponowanie konsumentom wyjątkowych nowości i innowacji. O rynku słodyczy opowiada Victoria Abramova, Prezeska Zarządu Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley. Rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, dziennikarz i gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz... Czytaj więcej »
Nowe mody, zmiany przyzwyczajeń konsumentów czy kryzysy bardzo mocno wpływają na kształt światowej gospodarki, a także na sprzedaż produktów i ofertę w poszczególnych branżach. Dotyczy to wszystkich części rynku – od najpopularniejszych towarów spożywczych, przemysłowych i chemicznych, przez wykorzystywane technologie czy innowacje, po niszowe elementy FMCG. Zmiany są... Czytaj więcej »
Potrzeby konsumenckie w dużej mierze dyktują działania producentów. Jak w dzisiejszym otoczeniu makroekonomicznym tworzyć wyjątkowe produkty w zgodzie z podejściem proekologicznym? O ofercie wpisującej się we współczesny handel opowiada Magdalena Miele, Wiceprezeska Zarządu Global Cosmed. Czytaj więcej »
Czy w branży FMCG jest miejsce na sztuczną inteligencję? O wyjątkowym rozwiązaniu – Systemie Rekomendacji by Asseco – opowiada Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions. Narzędzie to zostało docenione w prestiżowym konkursie „Złoty Paragon 2023”. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Konsumenci od miejsca zakupu oczekują już nie tylko dostępności produktów, sprawnej transakcji i braku kolejki, ważne jest także całe otoczenie, w tym wyposażenie sklepu. Nowoczesne, energooszczędne, zintegrowane – o tym jakie rozwiązania dominują w rozwoju branży opowiada Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo. Czytaj więcej »
System Rekomendacji by Asseco to ogromna pomoc w prowadzeniu przedsiębiorstwa. O tym w jaki sposób system pomaga podejmować korzystne decyzje biznesowe opowiada Marcin Grzegorczyk, Sales & Marketing Support w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Ponad 300-tysięczna społeczność niezależnego serwisu internetowego czytamyetykiety.pl, którego celem jest ułatwianie Polakom zakupowych wyborów poprzez analizowanie składów i przyglądanie się z bliska produktom na sklepowych półkach, doceniła głęboki smak śmietankowego serka Almette. O walorach nagrodzonego produktu i kategorii twarożków do smarowania rozmawiamy z Jackiem... Czytaj więcej »
Polska jest dla Lavazzy jednym z najciekawszych rynków na świecie, na którym firma działa od ponad 20 lat. Dodatkowo, pomimo wielu wyzwań i trudności, Lavazza osiągnęła wzrost sprzedaży w ubiegłym roku. Jaka strategia zapewniła takie wyniki oraz o tym czy Polaków trzeba przekonywać do włoskiej kawy opowiada Marco Barbieri, Country Sales Manager Poland w Lavazza. Czytaj więcej »
W tym roku marka Grycan oprócz swoich bestsellerowych lodów tradycyjnych i sorbetów proponuje całą gamę nowości. O najlepiej sprzedających się wariantach, roli sorbetów oraz wegańskich propozycjach w ofercie oraz o działaniach prośrodowiskowych opowiada Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń. Czytaj więcej »
„Chcemy inspirować Polaków do przyjemności płynącej ze zdrowia i naturalności”. O dużej zmianie w pozycjonowaniu marki Bakalland, trendach prozdrowotnych oraz wyzwaniach jakie stawia współczesny rynek spożywczy rozmawiamy z Marianem Owerko, Założycielem i Prezesem Zarządu FoodWell. Czytaj więcej »
W ostatnim czasie niemal wszystkie firmy mierzą się z wyzwaniami. Czy w przypadku Herbapolu doprowadziło to do dużych podwyżek cen produktów? O znaczeniu patriotyzmu konsumenckiego, aspektach społecznych i środowiskowych oraz kosmetykach w ofercie producenta żywności – z Evangelosem Evangelou, Prezesem Zarządu w „Herbapol-Lublin” rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Łukasza Lisiusa, Senior Sales Managera w Capri-Sun kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Kategoria wędlin to głównie produkty codziennego spożycia...
Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions....
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w...
Rozmowa z Kamilem Piotrowskim – Managerem i Norbertem...
Jako Prezes Zarządu Intermarché, Maciej Ćwikliński stanie...
Perfetti Van Melle nabyła polską fabrykę gumy do żucia w...
Dynamika wzrostu cen w sklepach wciąż spada. Natomiast...
W 168 super- i hipermarketach w 113 miastach...
Transakcja obejmuje także przebudowę powierzchni biurowej...
Grupa spółek DANONE łączą siły z Akademią Leona...
Specjalistyczny sprzęt trafił na Oddział Rehabilitacji...
Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu po raz pierwszy w...
Ten wygodny kubek wyposażony jest w podziałkę, co ułatwia...
Owocowe herbatki z linii Herbaciany Ogród Herbapolu to...
Edycja limitowana, to nie tylko niezwykły smak, to także...
W kolekcji KAWA+ proponują wyjątkowe połączenie kawy z...
Tymbark wprowadza nową innowacyjną przekąskę dla...
Od pierwszego sklepu otworzonego w Szczecinie w 1995 roku po...
Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie...
Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...
Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem...
Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije...