Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Jakość na pierwszym miejscu
Dla producenta, który jakość stawia na pierwszym miejscu, najlepszym wyróżnieniem jest docenienie przez klientów. O tym jak nagrody rynkowe wpływają na działalność opowiada Marek Kapica, Prezes Zarządu Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu.
Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu oferuje szeroki przekrój produktów nabiałowych – sztandarowym produktem jest jednak Twarożek Mój Ulubiony. W tym roku to właśnie ten produkt został wybrany przez sklepikarzy w konkursie Złoty Paragon jako produkt, który kształtuje polski handel w kategorii serków kanapkowych i sałatkowych. Proszę opowiedzieć czym dla Państwa jest taka nagroda.
W swojej działalności koncentrujemy się na wytwarzaniu najwyższej jakości produktów nabiałowych: twarożków, twarogów, masła, napojów fermentowanych, mleka, śmietan, śmietanek i mleka odtłuszczonego w proszku. Nasze wyroby są w pełni naturalne, nie zawierają barwników, aromatów, substancji konserwujących, skrobi, zagęstników i wypełniaczy. Za to cenią nas nasi konsumenci.
Sztandarowym produktem naszej firmy jest twarożek kanapkowo-sernikowy Mój Ulubiony.
Wyróżnienie Złotego Paragonu 2023 w kategorii Serki Kanapkowe i sałatkowe to nie tylko potwierdzenie naszej ciężkiej pracy. To przede wszystkim zaufanie jakim darzą nasz produkt konsumenci, a właściciele sklepów którzy oddawali na nas głosy to widzą. Nasz produkt jest gwarantem sukcesu również dla prowadzących sklepy, przypomnę, że nagrody były przyznawane za największą sprzedaż w swojej kategorii. Twarożek kanapkowo-sernikowy Mój Ulubiony to must have każdego sklepu.
Zdrowa, zbilansowana dieta to przede wszystkim nabiał. Jakie trendy są w tym segmencie widoczne i jakie obserwują Państwo trendy wśród konsumentów?
Przyszłe trendy w dużej mierze kształtują konsumenci młodzi, od dziecka przyzwyczajeni do nowych technologii i funkcjonowania w przestrzeni wirtualnej. Dla osób z pokolenia Z oraz milenialsów wybory żywieniowe są istotnym elementem stylu życia, systemu wartości i osobistych przekonań. Szczególnie pokolenie Z ma w zwyczaju kwestionować wszystko wokół, podważać panujące tendencje i aktywnie je kształtować. Młodzi ludzie często chcą wchodzić w interakcję z wybieranymi przez siebie markami, ponieważ stanowią one element ich tożsamości. Choć dla konsumentów tych – podobnie jak w przypadku starszych pokoleń – wciąż ważne pozostają kwestie zdrowotne, coraz większą uwagę przywiązują oni także do produktów nowatorskich oraz próbowania smaków z innych regionów świata.
Ostatnio pojawiły się u Państwa w ofercie 4 nowe smaki Twarożku Mój Ulubiony. Tak więc rodzina twarożków liczy obecnie 10 wariantów smakowych. Proszę o tych smakach opowiedzieć, skąd czerpią Państwo pomysły?
Duża popularność naszego Twarożku kanapkowo-sernikowego Mój Ulubiony oraz widoczne trendy, o których wspominałem, skłoniły nas do rozszerzenia portfolio o kolejne nowe warianty smakowe. Wprowadziliśmy całkiem niedawno kolejne 4 nowe smaki naszych serków Mój Ulubiony – 2 smaki wytrawne z grillowanym bakłażanem oraz z kurkami i cebulką. I 2 smaki z nutą słodkości. Pierwszy z miodem i czarnuszką, drugi smak słodki figa z makiem.
Jesteśmy dumni z naszej bogatej oferty 10 smaków – dla każdego coś pysznego. To coś, co zdecydowanie nas wyróżnia w kategorii serków kanapkowych. Zależało nam na tym, by stworzyć smaki sezonowe, by po twarożek Mój Ulubiony sięgać przez cały rok i zaskakiwać konsumentów doznaniami smakowymi. Wierzę, że to się nam udało. Nasze twarożki sprawdzą się nie tylko jako zdrowy i pełnowartościowy produkt śniadaniowy, ale są idealne jako przekąska do pracy i szkoły. Nie pozostaje nam nic innego jak tylko powiedzieć: smacznego!
Zrównoważony rozwój – proszę opowiedzieć o Państwa polityce środowiskowej.
Jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia naszej działalności jest ochrona środowiska. Dlatego integralną częścią Spółdzielni Mleczarskiej w Wieluniu jest kotłownia objęta Systemem Zarządzania Środowiskowego.
Świadomość wpływu działalności na środowisko naturalne zobowiązuje naszą firmę do podnoszenia świadomości ekologicznej naszych pracowników i dostawców oraz wdrażania najlepszych dostępnych technologii przyjaznych środowisku uwzględniających nasze możliwości finansowe.
Jakie plany rozwojowe na najbliższą przyszłość ma Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu?
Najważniejsze cele jakie stoją przed każdym prężnie działającym producentem to utrzymanie wysokiej jakości, która w dzisiejszych czasach jest podstawowym kryterium wyboru produktu za relatywnie atrakcyjną dla konsumenta cenę. Natomiast umocnienie pozycji na rynku oraz wzrost rozpoznawalności marki Mój Ulubiony to podstawowy plan działania na najbliższy czas. Czy pojawią się kolejne smaki? – czas pokaże. Na pewno postaramy się zaskoczyć naszych konsumentów. Rozwijamy dynamicznie sieć punktów sprzedaży, w których dostępna jest szeroka gama naszych wyrobów. Możemy się pochwalić w tej sferze sukcesami, bo marka Mój Ulubiony jest coraz bardziej popularna i dostępna zarówno w dużych sieciach handlowych, jak i mniejszych marketach, a także w lokalnych sklepach. Aby zapewnić konsumentom jeszcze łatwiejsze zakupy uruchomiliśmy właśnie pod adresem sklep.mojulubiony.eu nasz sklep internetowy, który pozwoli na zaopatrzenie się w wyroby Mój Ulubiony konsumentom z każdego zakątka kraju.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.