"2023 to również rok sukcesów w prestiżowych konkursach. Marka Ariel otrzymała nagrodę Effie za kampanię edukacyjną dotyczącą zmiany zachowań i nawyków klientów w kontekście prania. Marka Vizir została laureatem XVII edycji konkursu Superbrands Polska. Ta nominacja jest kolejnym dowodem na to, że dalsze starania w sprostaniu wymaganiom rzucanym przez zmieniający się rynek mają jeszcze więcej sensu i są związane z realnymi korzyściami. Dodatkowo, w konkursie Złote Innowacje linia Vizir + Fairy wygrała w kategorii chemii gospodarczej. Ariel zdobył wyróżnienie w tej samej kategorii. Dziękujemy wszystkim handlowcom i konsumentom za zaufanie i wybór naszych produktów."
Mariola Mirek
Dyrektor ds. Komunikacji
Procter & Gamble
tagi: Procter & Gamble , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...