„Trudna sytuacja na rynku ma swoje odzwierciedlenie w koszykach konsumentów, którzy swoich wyborów zakupowych dokonują w coraz bardziej przemyślany sposób. Na tym tle zyskują producenci sektora mięsnego, którzy postawili na lokalność i polską produkcję. Jako Dolina Dobra z pewnością możemy pochwalić się tym, że nasze mięso jest w 100% polskie. Mimo wyzwań, jakie stawia przed nami rynek niezmiennie kluczowe są dla nas jakość i smak. Dodatkowo wyraźnie wzrosła grupa konsumentów, poszukujących produktów o 100% zawartości mięsa, o naturalnym, dobrym składzie. Wyróżnikiem produktów Doliny Dobra jest właśnie krótka etykieta i brak jakichkolwiek sztucznych dodatków czy konserwantów. Produkty marki Dolina Dobra doskonale wpisują się w obecne trendy rynkowe (realizujemy strategię biznesu odpowiedzialnego społecznie i prowadzimy kompleksowe działania dotyczące zrównoważonego systemu produkcji żywności). Cały czas zachęcamy, aby sięgać po produkty zrównoważone (w myśl zasady „jedz mniej, ale dobrej, sprawdzonej jakości”). Dla Doliny Dobra to był wyjątkowy rok, również ze względu na wzrost świadomości naszej marki oraz rozwój portfolio. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się m.in. Parówki dla dzieci Dobrusie, które w składzie mają 100% polskiej szynki oraz Parówki Proteina+, zawierające specjalnie wyselekcjonowane kawałki mięsa. Ich krótki, dobry skład czyni je unikatowymi pod kątem jakości na rynku w kategorii parówek"
Justyna Figiel-Kwapisz
Commercial Director of Retail
Goodvalley
tagi: Goodvalley , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...