„Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się w Polsce i na świecie rosnącym zainteresowaniem konsumentów. Odpowiadając na potrzeby konsumentów z nietolerancją laktozy – tworzymy oferty produktowe „tailor-made”, czyli Almette bez laktozy. Po sukcesie wprowadzonej w roku 2020 linii Almette bez laktozy w standardowym skopku, w lutym tego roku w sklepach pojawiła się nowość w kategorii serków puszystych – MINI Almette śmietankowy bez laktozy."
„W 2023 roku skoncentrowaliśmy się na optymalizacji – zarówno po stronie operacyjnej: wydajności i kosztów zakładów produkcyjnych, jak i asortymentowej, optymalizując listę produktów i eliminując te o najmniejszej wartości dodanej. Jednym z naszych priorytetów są działania oparte na przyspieszeniu innowacji, digitalizacji i doskonaleniu się poprzez efektywne generowanie i wykorzystywanie danych, dlatego też podjęliśmy szereg inicjatyw w tym obszarze. Jesteśmy dumni, że pomimo trudnej sytuacji rynkowej i szeregu wyzwań rynkowych, udało się firmie utrzymać pozycję lidera na rynku markowych serów w Polsce. Nasze marki Almette i Hochland rosną. Dobrze radzi sobie również nasz ser pleśniowy Valbon."
tagi: Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group w sprawozdaniu...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...