„Pomimo naprawdę wielu jak na ten rok wyzwań odnotowaliśmy wzrost sprzedaży i weszliśmy na nowe rynki. Bieżący rok pokazał niezwykłą lojalność i wysoką potrzebę odbiorców do konsumpcji produktów z naszego portfolio, co ogromnie nas cieszy. W przyszłym roku zamierzamy przyspieszyć naszą ekspansję jeszcze bardziej penetrując kolejne kategorie. Zaplanowaliśmy kilka nowości, które wierzymy, że będą pozytywnym zaskoczeniem. Rozwój i ciągłe doskonalenie wpisane jest w nasze DNA."
Dominik Pazgrattagi: Quest Food , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...