„Rok 2023 na pewno zapamiętamy też z wysokiej inflacji. Rosnące koszty zakupu surowców, pracy, opakowań i logistyki wymuszały na nas poszukiwanie takich rozwiązań, które chroniłyby konsumentów przed przenoszeniem na nich tych dodatkowych obciążeń. Wiele pracy włożyliśmy w znalezienie optymalnej wielkości opakowań, zwłaszcza tych dużych. Polubili je kupujący, bo produkt w opakowaniach rodzinnych w przeliczeniu ceny na kilogram jest tańszy w porównaniu z opakowaniami mniejszymi. Zauważamy też dalszy przepływ klientów z hipermarketów i sklepów tradycyjnych do dyskontów. Tu kluczowe było wypracowanie razem z naszymi partnerami, reprezentującymi ten segment handlu, takiej oferty, która zapewniłaby konsumentom dostęp do ich ulubionych marek płatków śniadaniowych i zbożowych batoników."
tagi: Cereal Partners Poland Toruń-Pacific , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...