„W naszym przypadku w tym roku powołaliśmy dwie nowe spółki, dzięki którym realizujemy naszą strategię. To Chorten IT wspierająca procesy technologiczne w naszej firmie i sklepach, odpowiada m.in. za prace przy naszej aplikacji konsumenckiej. Z kolei spółka Chorten Południe powołana przez kupców, odpowiada za dalszą ekspansję sklepów Chorten w województwach małopolskim, śląskim, podkarpackim i opolskim. To teren z dużym potencjałem. W tym roku obserwujemy bardzo duże zainteresowanie współpracą pod naszym konceptem, ponieważ w trudnych czasach detaliści szukają wsparcia mocnego partnera. W mijającym roku mocny nacisk postawiliśmy również na szkolenia dla właścicieli sklepów i ich menadżerów, by wzmacniać rentowność sklepów partnerskich."
tagi: Grupa Chorten , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...