„Z zauważalnych trendów warto odnotować, że wysoka inflacja oraz pogorszenie nastrojów konsumenckich wzmocniły rolę marek własnych sieci handlowych. Współczesny konsument chętnie sięga bowiem po produkty postrzegane za tańsze, ale od zaufanego producenta. Jest to grupa, której udziały w ostatnich latach rosły najdynamiczniej. Warto się zatem pochwalić, że HELIO jest czołowym polskim producentem marek własnych w kategorii bakalii. Produkujemy dla największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także aktywnie pozyskujemy kolejnych odbiorców."
tagi: HELIO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...