„Z zauważalnych trendów warto odnotować, że wysoka inflacja oraz pogorszenie nastrojów konsumenckich wzmocniły rolę marek własnych sieci handlowych. Współczesny konsument chętnie sięga bowiem po produkty postrzegane za tańsze, ale od zaufanego producenta. Jest to grupa, której udziały w ostatnich latach rosły najdynamiczniej. Warto się zatem pochwalić, że HELIO jest czołowym polskim producentem marek własnych w kategorii bakalii. Produkujemy dla największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także aktywnie pozyskujemy kolejnych odbiorców."
tagi: HELIO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...