„Spodziewamy się dalszej niepewności w wielu aspektach, co niestety utrudnia długoterminowe planowanie, jednak jako przedstawiciel słodkiej branży, nie tracimy optymizmu. Konsumpcja słodyczy czekoladowych w Polsce utrzymuje się bowiem na stabilnym poziomie, a konsumenci wciąż są zainteresowani nowościami odpowiadającymi na trendy. Do najważniejszych z nich należą: multi-tekstura, czyli łączenie czekolady z zaskakującymi dodatkami (odpowiedź E.Wedel to np. linia Snack oraz batony Banana i Truskawa), współprace marek (my ostatnio połączyliśmy siły z Soplicą tworząc limitowaną edycję Baryłek i likierów oraz z OnlyBio przygotowując nietypowy kalendarz adwentowy) czy słodycze z wytrawniejszymi akcentami (np. pianki Ptasie Mleczko® Caffe Latte czy baton Pawełek o smaku słonego karmelu)."
„W minionym roku skupialiśmy się na realizacji długoterminowej strategii, elastycznie dostosowując się do bieżącej sytuacji. Poza opracowywaniem nowości, zaprezentowaliśmy nowe podejście do komunikacji (m.in. w ramach kampanii „Wedel. Z przyjemnością” czy odważnych akcji skierowanych do młodych konsumentów)."
„Ostatnich kilka lat w Wedlu wypełniały także liczne działania skupione wokół zrównoważonego rozwoju, a w 2022 r. wykonaliśmy kolejny ważny krok w tym kierunku – obliczyliśmy ślad węglowy naszej organizacji w 3 zakresach. Jesteśmy szczególnie dumni i wdzięczni naszym pracownikom, a także partnerom, że w tak trudnym czasie, wdrożyliśmy i rozwijaliśmy szereg istotnych procesów z obszarów odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. Efekty naszych starań można poznać w naszym tegorocznym raporcie ESG."tagi: Wedel , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...