„Presja ze strony dyskontów oraz agresywna promocja swoich marek własnych była widoczna przez cały rok i odczuwalna szczególnie w kategoriach generycznych, gdzie produkty pierwszo-cenowe odgrywają znaczącą rolę."
„Pomimo tych fluktuacji, jest to niezwykle udany rok dla Oshee, z bardzo dużą dynamiką wartościową, ale przede wszystkim ilościową, co oznacza że nasza oferta produktowa dociera do coraz większej ilości konsumentów. Konsekwencja w budowaniu brandu, dbałość o dostępność oferty produktowej, z intensywnym wsparciem reklamowym i promocyjnym w miejscu sprzedaży, przyniosła oczekiwane efekty w postaci umacniania pozycji rynkowej."
„W rok 2023 weszliśmy z gruntownym rebrandingiem marki, tak by wraz z zaplanowanymi działaniami nadać nowy, odświeżony look marce. Nowa ambasadorka marki w osobie Igi Świątek, ogłoszone partnerstwo z jedną z najlepszych lig piłkarskich świata – hiszpańską La Ligą, collabo z raperem Matą czy kolejna linia produktowa z CD Project Red (Cyberpunk), to obok wdrożenia nowej linii asortymentowej HydroBoost, najważniejsze wydarzenia tego roku dla Oshee."
tagi: OSHEE Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Wiosna 2024r. to dla WSP „Społem” czas zmian personalnych...
Federacja Konsumentów i Związek Polskich Przetwórców Mleka...
Dobre nastroje nie opuszczają firm produkcyjnych. Subindeks...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...