Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Ważna jest dla nas dystrybucja i ekspozycja w każdym sklepie
Ikoniczne marki, ciągłe innowacje i odpowiadanie na zmieniające się oczekiwania konsumentów – to wyróżnia PVM na rynku. Z kolei wśród wielbicieli słodyczy niezmienne jest przywiązanie do wysokiej jakości i pysznego smaku, zaufanie i emocjonalna więź z ulubionymi markami, a także chęć nowych doświadczeń i odkrywania innowacyjnych produktów. Właśnie te cechy stanową podstawę sukcesu. O wsparciu sprzedaży w sklepach, utrzymaniu konkurencyjności oraz słodkich innowacjach opowiada Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Generalny Perfetti Van Melle Polska.
Mentos to kultowa i Wasza flagowa marka. Chupa Chups to niezaprzeczalny lider w swojej kategorii. Czym zaskoczą konsumentów w najbliższym czasie? Czy w tych kategoriach wciąż jest miejsce na innowacje?
Mentos i Chupa Chups to z całą pewnością ikoniczne marki. Osiągnęły ten status dzięki ciągłym innowacjom, które podtrzymywały zainteresowanie konsumentów wraz ze zmieniającymi się, nowymi oczekiwaniami. W zeszłym roku wprowadziliśmy limitowaną edycję Mentos Fanta, która osiągnęła wielki sukces na rynku łącząc dwie bardzo rozpoznawalne i wyraziste marki – wyjątkowy smak Fanty i ponadczasowy charakter Mentos. Kolejną nowością są atrakcyjne opakowania w formie torebek do dzielenia się.
Podobnie w przypadku marki Chupa Chups zawsze możemy spodziewać się nowości. Nowy lizak XXL został wprowadzony do sprzedaży w zeszłym roku, a w tej chwili odświeżamy nasz inny istotny subbrand – Melody Pops – jedyny lizak, na którym można grać swoje ulubione melodie.
Dużą część rynku słodyczy dla dzieci, stanowią gumy rozpuszczalne, lizaki, cukierki, żelki. Jak zmieniają się preferencje najmłodszych klientów i ich rodziców. Czego poszukują? Czy łatwo jest sprostać tym wymaganiom?
Z jednej strony są elementy, które od lat pozostają bardzo popularne, takie jak smak truskawkowy, żywe kolory opakowań czy możliwość zabawy z produktem. Z drugiej strony od czasu do czasu pojawiają się nowe trendy, jak słodycze o kwaśnych smakach, w mniejszych, pojedynczych opakowaniach lub większych, do dzielenia się z bliskimi. Niezmienne jest jednak przywiązanie konsumentów do wysokiej jakości i pysznego smaku, zaufanie i emocjonalna więź z ulubionymi markami, a także chęć nowych doświadczeń i odkrywania innowacyjnych produktów. Właśnie te cechy stanową podstawę sukcesu naszych produktów.
Jaki procent sprzedaży odbywa się przez handel tradycyjny? Jak ważny jest on dla oferty Perfetti Van Melle? Czy planujecie ciekawe projekty pozwalające na zmaksymalizowanie sprzedaży w strefie kasy?
Nasza sprzedaż rozkłada się mniej więcej po równo między rynkiem nowoczesnym i tradycyjnym. Ceny produktów PVM są niskie, aby konsumenci ze wszystkich miast i miasteczek w Polsce mogli je kupić bez problemu, dlatego tak ważna jest dla nas dystrybucja i ekspozycja w każdym sklepie. Nasi handlowcy i partnerzy mają w swojej ofercie produkty i ekspozytory dopasowane do odpowiednich formatów sklepów, w tym oczywiście sklepów tradycyjnych. Znajdziemy wśród nich np. krawaty, tuby, karuzele i megapuszki Chupa Chups, a także wysypniki, stojaki i regały promocyjne.
Impulsowy charakter marek z portfolio Perfetti Van Melle zobowiązuje do odpowiedniej ekspozycji produktów oraz wsparcia sprzedaży w placówkach handlu detalicznego. Na jakiego rodzaju działania marketingowe może liczyć detalista?
Jak wspomniałem wcześniej mamy bardzo wiele sprawdzonych rozwiązań ekspozycyjnych, które poprawiają widoczność i ułatwiają konsumentom wybór ulubionych słodyczy. Ich zastosowanie pozwala znacząco zwiększyć rotację produktów impulsowych, które generują wysokie marże dla sklepu. Nasze siły sprzedaży mogą także zaoferować atrakcyjne pakiety sprzedażowe i promocje na wybrane produkty.
Nasi klienci mogą jednak nie wiedzieć – ponieważ zazwyczaj nie są już grupą celową – jak dużo inwestujemy w nasze marki w mediach, a w szczególności w digital. Kampanie reklamowe na Tik Toku, Instagramie czy we współpracy z influencerami bezpośrednio wpływają na zainteresowanie naszymi produktami, co w efekcie przekłada się na decyzje zakupowe w sklepach.
Na czym będziecie się koncentrować w 2024 roku? Jakie są Wasze najważniejsze cele i tegoroczne wyzwania, również pod kątem oferty produktowej?
W 2023 r. konsumenci musieli zmierzyć się ze wzrostem cen produktów w niemal wszystkich kategoriach. W tym roku chcemy, aby ceny zostały na tym samym, przystępnym poziomie, co utrzyma konkurencyjność naszych produktów. Będziemy skupiać się na zwiększeniu sprzedaży poprzez poprawę dystrybucji oraz pozyskiwanie nowych konsumentów. Przed nami także kilka nowości produktowych, aby spełnić oczekiwania naszych klientów, ale jest jeszcze za wcześnie, aby o nich mówić.
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.