Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Nowa kampania Pepsi "Thirsty for more"
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Nowa identyfikacja wizualna
Odważna czcionka, żywa paleta kolorów oraz charakterystyczne, pulsujące tło. To właśnie wyróżnia nowy design Pepsi. Światowa marka przechodzi aktualnie największy od ponad 14 lat rebranding. Odświeżone logo to ukłon w kierunku fanów Pepsi, podkreśla zarówno nowoczesny, jak i kultowy styl napojów z lat 70. i 80. Marka zdecydowała się także wprowadzić do swojej identyfikacji wizualnej elementy digitalowe: ruch i animacje, które nadają całości dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią. W ten sposób nowy branding doskonale odzwierciedla wartości Pepsi – otwartość i nieograniczoną radość. Warto zauważyć, że choć zmienił się wygląd produktu, to Pepsi zachowało ten sam świetny smak uwielbiany przez konsumentów na całym świecie.
Globalna kampania “Thirsty for more”
Od ponad stu lat Pepsi konsekwentnie stawia na innowacyjne i kreatywne rozwiązania, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom. Młodzi konsumenci są dzisiaj bardziej wymagający względem marek. Nie tylko chcą o nich słyszeć, ale i doświadczać. Marka Pepsi, zainspirowana pojęciem „acts, no ads” swoją strategię komunikacji opiera na działaniach, miejscach i kontekstach, gdzie nadrzędnym celem jest czerpanie nieskrępowanej radości z zabawy, którą zapewnia brand. Przewodnie hasło kampanii „Thirsty for more” przejawia się w niestandardowych i innowacyjnych rozwiązaniach, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i interakcje skupione na konsumencie.
Ideą naszej kampanii jest dostarczenie konsumentom pozytywnych emocji, aby mogli wspólnie z nami świętować kluczowy moment – globalny rebranding marki. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom chcemy dawać możliwość doświadczania tego czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej, nieskrępowanej radości i zabawy poprzez interakcję z brandem. Dlatego w Pepsi stawiamy na otwartość i jesteśmy, tam, gdzie są nasi konsumenci. W miastach na całym świecie pojawia się branding Pepsi w nowej i nietypowej odsłonie. Już niebawem będzie można go zobaczyć również w Polsce. – dodaje Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.
Implementacja w Polsce
Kampania Pepsi, prowadzona pod spójnym globalnym hasłem "Thirsty for more", wystartowała w Polsce w marcu i będzie trwała aż do jesieni. Marka rozpoczęła swoje działania od komunikacji w TV, digitalu, na kanałach własnych w SoMe oraz od zorganizowania otwartego wydarzenia dla fanów Pepsi w Varso Tower. Podczas tego wyjątkowego spotkania, mającego miejsce przy spektakularnej panoramie Warszawy, oficjalnie zaprezentowano odświeżony logotyp Pepsi oraz nowe hasło aktywacji.
Kampania obejmuje wszechstronne działania digital, jak i tradycyjne, szerokozasięgowe media, uwzględniające TV, reklamy OOH wykorzystujące innowacyjne murale z elementami LED i farbą UV oraz aktywacje influencerskie, których efektem będzie m.in. limitowany drop. W najbliższym czasie w największych miastach w Polsce odbędą się również liczne aktywacje ambientowe. Fani marki mogą wypatrywać w przestrzeniach miejskich interaktywnych puszek prezentujących nowe logo marki oraz spektakularnych cyfrowych wizualizacji. Konsumenci będą mieli również możliwość zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości typowej dla świata Pepsi. Zeskanowanie kodu na wybranych nośnikach outdoorowych przeniesie konsumenta do AR zaimplementowanego na Instagramie. Nie zabraknie też dobrej zabawy, którą zapewnią specjalnie zaprojektowane baseny z kulkami czy imprezy kulturalno – sportowe. Z myślą o osobach ceniących rozrywkę pełną adrenaliny marka przejęła w Energylandii jedną z najważniejszych atrakcji: najwyższy i najszybszy Mega Roller Coaster, który obecnie dostępny jest pod nazwą Pepsi Hyperion. Plan działań promocyjnych obejmuje również sponsoring wydarzeń muzycznych, między innymi SBM FFestival. Miłośnicy muzyki będą mogli odwiedzić specjalną strefę Pepsi, usytuowaną w pobliżu miejsc koncertów. Nie zapominając o fanach sportu, zaplanowano także produkcję strefy Pepsi podczas trwania Superpucharu UEFA, którego marka została oficjalnym sponsorem.
Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej na rynek polski i digital odpowiada Feeders Agency. Działania PR i eventowe zostały powierzone Flywheel Public Relations. Zenith Polska odpowiada za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów. Z kolei akcje samplingowe na terenie całej Polski koordynuje Ewesa - Brand & Customer Experience Agency.
Źródło: Flywheel Public Relations Fot: mat. prasowe
Prawie co drugi szef pracuje co najmniej 10 godzin dziennie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.