Badanie pozwoliło odpowiedzieć m.in. na pytanie, czy konsumentki czytają etykiety produktów oraz czy ważne jest dla nich naturalne pochodzenie składników myjących. Wyniki są jednogłośne. „Marka Bobini to świetna jakość i świetna cena, więc można ją polecać każdemu z czystym sercem i radością.”, „Używam aktualnie produktów marki Bobini i z wielką chęcią do nich wracam”, „Poleciłabym ze względu na wydajność, duże opakowania i na długo starczają. Mają delikatny zapach, nie szczypią w oczy i to wszystko za niewielka cenę.”, „Produkty Bobini poleciłabym każdej świeżo upieczonej mamie i maluszkom, są bezpieczne, hypoalergiczne, wydajne i godne uwagi.” To tylko wybrane opinie, którymi podzielono się w anonimowej ankiecie, tuż po recenzji produktu. Takich ocen jest znacznie więcej, a o zadowoleniu Testerek świadczą też dane liczbowe podsumowujące badanie, które mogą wskazywać też na wybrane, ważne trendy tego segmentu rynku. Niemal wszystkie konsumentki biorące udział w ankiecie oceniły m.in. cenę marki Bobini czy działanie pielęgnujące jej produktów w najwyższych punktacjach 7, 8, 9 lub 10, w 10-stopniowej skali. Co ważne, aż 100% respondentek docenia hypoalergiczność produktów Bobini, a 88% wybiera je m.in. właśnie z tego powodu. Ankieta potwierdziła, że produkty do dziecięcej pielęgnacji lub mycia marki Bobini są lubiane przez polskie matki. Większość testerek, bo aż 96% zgodziła się ze stwierdzeniem, że Bobini to marka wysokojakościowa w przystępnej cenie, a 93% recenzentek uważa, że jej produkty są wydajne. Podobna ilość odpowiedzi wskazuje na to, że podoba im się zapach linii Baby, a aż 100% potwierdziło, że kosmetyki Bobini są łagodne dla skóry. Niemal wszystkie uczestniczki ankiety poleciłyby tę markę ze względu na wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego.
Więcej na:
https://rodzinabobini.pl/ Informacje o marce: https://bobini.pl/