We współpracy z portalami Wirtualna Polska oraz Pysznosci.pl realizowany jest również projekt nawiązujący do historii marki Ludwik, dodatkowo poruszający kwestię podziału obowiązków domowych wśród domowników w przeszłości i dzisiaj. Podstawę stanowią tu wyniki ogólnopolskiego badania pt. „Czy obowiązki domowe mają płeć?”, przeprowadzonego przez Grupę INCO, w którym firma zgłębiła temat podziału obowiązków domowych w różnych obszarach.
Na platformach social media marki Ludwik (Facebook, Instagram, TikTok) będzie także zorganizowany konkurs. Twoje wspomnienia związane z płynem do naczyń Ludwik”. Do wygrania będą personalizowane produkty płynu do naczyń Ludwik w limitowanej edycji w zielonej butelce, z imienną etykietą dla laureatów konkursu, zaprojektowaną specjalnie na jubileusz 60-lecia. W social mediach jest również prowadzona akcja z influencerami, którzy w zabawny sposób opowiadają o jubileuszu i codziennych obowiązkach domowych z użyciem limitowanej edycji płynu do naczyń Ludwik. Akcję można śledzić na Instagramie i TikToku, używając hasztagów #zawszerazem i #60latludwik.
tagi: drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...