Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Program lojalnościowy Moje Intermarché w nowej odsłonie
Program lojalnościowy Moje Intermarché w nowej odsłonie
Czwartek, 01 sierpnia 2024
Sieć supermarketów spożywczych Intermarché przedstawia nową odsłonę programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Począwszy od 1 sierpnia br. w trakcie zakupów klienci będą zbierali punkty poprzez aplikację, a także zyskają dodatkowe korzyści w postaci katalogu nagród, kuponów zniżkowych i personalizowanych ofert. Nad nowościami czuwa nowa maskotka programu, “Interek” – który doradzi i przeprowadzi użytkowników aplikacji przez najlepsze i najkorzystniejsze dla nich oferty.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Intermarché w 2023 r., 70 proc. klientów polskich sieci spożywczych bierze udział w akcjach lojalnościowych, a aż 86 proc. wskazuje zdobywane punkty jako optymalny środek płatniczy. Biorąc to pod uwagę i chcąc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, sieć Intermarché zdecydowała się uruchomić nową wersję programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Prace nad programem rozpoczęto w 3. kwartale 2022 r., a jego realizację poprzedziła wewnętrzna transformacja technologiczna oraz dogłębna analiza planowanych działań.
Jednym z głównych założeń było przygotowanie narzędzia nie tylko atrakcyjnego, ale przede wszystkim szeroko dostępnego dla klientów sieci. "Katalog nagród" został zaprojektowany w sposób umożliwiający nagradzanie różnych grup odbiorców - zarówno regularnych jak i okazjonalnych, klientów, którzy kupują mniej i tych, którzy kupują więcej. Zachowanie przyjaznego interfejsu i łatwości nawigacji po aplikacji mobilnej, było również bardzo istotne w procesie prowadzonych zmian.
W nowej odsłonie programu lojalnościowego został wprowadzony system punktowy. Dokonując zakupu, po zeskanowaniu wirtualnej lub fizycznej karty Moje Intermarché, za każde wydane 10 zł na indywidualne konto klienta trafi 1 punkt, tzw. Interek. Następnie punkty będzie można wymieniać na nagrody i kupony zniżkowe z katalogu dostępnego w aplikacji. Kupony zostały podzielone na progi – 10, 20, 30 i 50 punktów. Oznacza to, że pierwszy poziom dostępu klient uzyska już po wydaniu 100 zł na zakupy. Kupony będą utrzymywane w katalogu przez 3 miesiące. Katalog nagród będzie regularnie poszerzany o nowe oferty.
W odświeżonej odsłonie w aplikacji zmieni się proces rejestracji, a także sposób weryfikacji, której będzie można od teraz dokonać również przy pomocy swojego numeru telefonu. Co więcej, uczestnicy programu „Moje Intermarché” w aplikacji zobaczą swoją historię paragonów, a także sprawdzą liczbę zebranych dotychczas punktów. Aplikacja będzie także miejscem do dodatkowej komunikacji sklepu z klientami.
Przewodnikiem po aplikacji jest Interek, który pozwoli klientom w łatwy sposób poznawać nowe możliwości, a w procesie komunikacji będzie informować o programie i jego korzyściach.
– Mając na uwadze preferencje i potrzeby naszych klientów cały czas pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami, które w istotny i pozytywny sposób będą wpływać na ich doświadczenia zakupowe. Przed startem długoterminowego programu lojalnościowego, w ramach działań pilotażowych, realizowaliśmy akcję Interpunkty, która była oparta o analogiczne mechanizmy i stanowiła dla nas bardzo wiarygodny test. Jego wyniki pokazały, że klienci Intermarché chętnie angażują się w prowadzone przez nas działania, dzięki którym mają kolejne okazje do oszczędzania i zdobywania dodatkowych nagród za zakupy. Na podstawie zdobytego doświadczenia i wiedzy na temat naszych klientów, uruchamiamy dziś program, który w naszym przekonaniu jest odpowiedzią na ich oczekiwania, a przede wszystkim da im możliwość zdobywania ulubionych korzyści na co dzień – mówi Piotr Wojtczak, kierownik ds. Marketingu Klienta w Intermarché.
Aplikacja Intermarché osiągnęła 1,3 mln pobrań, a już teraz, miesięcznie aktywnie korzysta z niej ponad 400 tys. użytkowników. Co więcej, ponad 700 tys. klientów sieci jest zarejestrowanych w programie Moje Intermarché, to bardzo duży potencjał już na start odświeżonego programu. Dzięki nowym funkcjonalnościom i możliwościom oszczędzania, aplikacja stanie się dla klientów sieci jeszcze bardziej użyteczna. W nowej odsłonie, program pozwoli Intermarché również skuteczniej badać potrzeby ich klientów i odpowiadać na rozpoznawane preferencje, a także lepiej i szybciej komunikować się z klientami.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.