Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Świat marki MAOAM

Wywiady

Świat marki MAOAM

Poniedziałek, 12 sierpnia 2024 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024
MAOAM to marka, która w kategorii gum rozpuszczalnych nie ma sobie równych. Oferuje szerokie portfolio, które dodatkowo co chwila zaskakuje nowymi smakami i formatami. Dlaczego są gwarancją rotacji w sklepie? O ofercie, sprzedaży i komunikacji marketingowej opowiada Marzena Sadurska, Manager Brand Marketing w Haribo.
MAOAM to oferta o bogatej kolorystyce, w wielu wyjątkowych smakach. Proszę opowiedzieć więcej o produktach z portfolio marki.

Nasze hasło: „MAOAM wciąga smakiem!” najlepiej pokazuje atuty marki. Świat produktów MAOAM jest słodki, kolorowy i przede wszystkim różnorodny. Bogate portfolio i wysoka rozpoznawalność sprawiają, że MAOAM jest jedną z chętniej kupowanych marek w kategorii gum rozpuszczalnych.

W swojej ofercie posiadamy różnorodne warianty gum rozpuszczalnych w torebkach 140 g. Wśród nich jest MAOAM Kracher, który zdobył I miejsce w konkursie Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich w kategorii Produkty Impulsowe Spożywcze. Ten bestseller został doceniony jako produkt, który w sposób szczególny wpływa na rozwój handlu detalicznego w Polsce i przynosi kupcom największe dochody.

W atrakcyjnych wizualnie torebkach znajdziemy także Happy Fruttis – gumy w postaci małych kostek zapakowanych w pojedyncze porcje, w formie cukierkowej MAOAM Pinballs – soczyste, owocowe i okrągłe gumy rozpuszczalne oraz MAOAM Joystixx – gumy w nietypowym formacie XXL w kształcie pojedynczo pakowanych długich pasków.

Konsumentom oferujemy również produkty w formacie pocket size, takie jak MAOAM Bloxx – najbardziej znane, kultowe gumy w kostkach, a także unikalne w kategorii MAOAM Pinballs, dostępne w wygodnym wariancie 32 g. Produkty te świetnie wyróżniają się na półce i idealnie pasują do strefy przykasowej.

Czy w ostatnim czasie dołączyły do portfolio jakieś nowości? W którym kierunku rozwija się oferta?

MAOAM Bloxx – top seller MAOAM, dostępny jest teraz w nowej, unikalnej kompozycji smaków – Wild Red Berries ze słoneczną truskawką, dziką wiśnią, żurawiną, jagodą oraz niebieską maliną. Kolejnym produktem, który pojawił się w naszej ofercie, jest MAOAM Kracher Apple Alarm o smaku czerwonego i zielonego jabłka. Produkty in-out, czyli limitowane oferty, wzmacniają sprzedaż naszych top sellerów. Przykuwając uwagę konsumentów, gwarantują wysoką rotację i zwiększają wartość koszyka zakupowego.

Jak należy zadbać o kategorię w sklepie zarówno w okresie wakacyjnym, jak i w roku szkolnym? Na które produkty warto postawić i jak zadbać o rotację? Czy detaliści mogą liczyć na wsparcie marki w sprzedaży?

Zarówno w okresie letnim, jak i w roku szkolnym konsumenci szukają produktów w poręcznych opakowaniach, które mieszczą się w lunchboxie czy w plecaku, nie zmieniają się pod wpływem temperatury, nie brudzą rąk i którymi można się łatwo podzielić. Na wakacyjnej wycieczce czy podczas przerwy w nauce lub pracy doskonale sprawdzą się m.in. MAOAM Happy Fruttis czy MAOAM Joystixx.

Chcąc natomiast zapewnić odpowiednią rotację produktów w sklepie, należy zwrócić szczególną uwagę na miejsce ich ekspozycji, atrakcyjność wizualną i cenową oferty. Ważną rolę odgrywa oczywiście półka, a najlepszym miejscem jest jej centralna część, na wysokości wzroku konsumentów. Bogate i różnorodne portfolio gum rozpuszczalnych MAOAM, wyróżniające się dużym, widocznym logo i spójnymi wizualnie opakowaniami produktów, pozwala na stworzenie atrakcyjnego bloku marki. Gumy rozpuszczalne MAOAM warto eksponować także w strefie kas, ponieważ konsumenci sięgają po nie pod wpływem chwili. Czekając w kolejce przy kasie, podejmują spontaniczne decyzje o dodatkowym zakupie słodkiej przekąski, co przyczynia się do wzrostu obrotów.

MAOAM dostarcza swoim klientom atrakcyjne wizualnie, widoczne z dużej odległości żółte standy ekspozycyjne, krawaty, listwy cenowe, a także wobblery. Przyciągają one uwagę konsumentów i wzmacniają rotację produktów. Gumy rozpuszczalne, takie jak MAOAM Pinballs 32 g, oferowane są ponadto w małych, żółtych kartonikach, które idealnie pasują do strefy przykasowej.

Jak MAOAM buduje świadomość marki wśród młodych konsumentów? Proszę opowiedzieć o prowadzonych działaniach.

Nastolatkowie i młodzi dorośli często sięgają po gumy rozpuszczalne MAOAM. Zachęca ich do tego nowoczesny design opakowań, spójny wizerunek marki, czytelny i zapamiętywalny branding, a także odpowiednio targetowana komunikacja marketingowa. Ważną rolę w budowaniu świadomości i penetracji marki, a także wsparciu sprzedaży odgrywają social media. Jesteśmy obecni na Facebooku i Instagramie, współpracujemy również z zasięgowymi influencerami. Ponadto budujemy trial marki poprzez udział w zasięgowych eventach. Podczas tych wydarzeń dbamy o dobrą widoczność naszej marki, budowanie pozytywnych skojarzeń z MAOAM, gwarantujemy doskonałą atmosferę i zabawę, a tym samym wzmacniamy wizerunek oraz sprzedaż produktów MAOAM.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek



tagi: MAOAM , Haribo , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51