Marka Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków popularnych deserów: Sernika na zimno z malinami oraz Kruchego ciasta ze śliwkami. To kontynuacja zeszłorocznego sukcesu, kiedy to trzy pierwsze smaki deserów Łowicza zdobyły uznanie i serca konsumentów.
„Szukaliśmy rozwiązania, które będzie kontynuacją znanego już formatu, ale chcieliśmy też zaskoczyć konsumentów. Zarówno smakami, jak i samą komunikacją” – mówi Jakub Rodowicz, Brand Manager marki Łowicz z Grupy Maspex.
Nowy spot kampanii opowiada o niespodziewanym spotkaniu z… tajemniczą Wielką Stopą! Do realizacji tej historii użyto mieszanych technik produkcyjnych – zarówno tradycyjnych, jak i tych nowoczesnych, wspieranych przez sztuczną inteligencję. Zarówno uszycie kostiumu Wielkiej Stopy jak i charakteryzacja najnowszego bohatera kampanii wymagała wielu godzin pracy, co połączono z elementami wygenerowanymi cyfrowo.
„Od początku kusiło nas skorzystanie z AI, ale w połączeniu z tradycyjnymi technikami filmowymi – tylko wówczas wnosi to kreatywność na wyższy poziom” – mówi Michał Krygier, Dyrektor Kreatywny i współwłaściciel Punchline Agency, odpowiedzialnej za koncepcję i nadzór nad produkcją spotu.
Kampania potrwa od września do końca października, a spoty będzie można zobaczyć w szerokiej gamie mediów, zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych.
Link do spotu: https://youtu.be/ojnLq4IsJ2U?si=7TPaALIDUQVLFb4o
Reżyser: Tomasz Niedźwiedź
Produkcja spotu: Filmokracja
Postprodukcja: Badi-Badi
Udźwiękowienie: BeatShop Studio
Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe
tagi: Łowicz , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...